Tappy – noul marketplace de promoții și primul promoter digital din România

Tappy, primul promoter digital din România, este un automat vending inovativ, care eficientizează activările promoționale în magazine, la evenimente sau chiar în zone de trafic outdoor. Tappy fost lansat la finalul anului trecut de compania Godmother, o agenție full service, dar și un jucător important în piața serviciilor de trade marketing. În principal, ca un marketplace de promoții, Tappy acordă premiile instant cumpărătorilor, câștigate în urma unei promoții in-store, dar susține cu succes și campanii de sampling și activări experențiale – practic orice tip de acțiune care până acum avea nevoie de implicarea factorului uman. Soluția Tappy se adresează companiilor din industria FMCG, care doresc să facă activări de brand, companiilor/ agențiilor cu servicii in-store sau retailerilor care doresc să-și promoveze brandurile proprii.

Tappy

interior of the modern building

Bun cunoscător al dinamicii și mecanicii din piața de trade marketing, Godmother l-a proiectat și l-a realizat in-house pe Tappy, un concept perfect adaptat contextului actual, dar care va putea fi utilizat și după ce pandemia se va fi terminat, un concept ce presupune un echipament automat ce se poate adapta oricărui tip de promoție/ activare de brand și unei game largi de produse.

Cum a apărut Tappy?

“Starea pandemică a accelarat schimbarea și evoluția tehnologică, noul context forțându-ne să devenim creativi și să identificăm noi modalități de sampling și trial, activări de brand sau colectare de date.

Eșantionarea în magazin și activările offline, bazate pe interacțiune directă, au reprezentat mult timp o modalitate importantă pentru branduri de a introduce clienților noile produse și de a comunica “de aproape” cu consumatorii…până la începutul anului 2020, când aceste practici s-au oprit brusc, deoarece regulile sanitare au anulat toate promoțiile în-store și au interzis accesul promoterilor în magazine.

Cerere în piață exista, furnizorii din retailul modern dorindu-și să desfășoare activități de promovare în-store, așa că show-ul trebuia să continue. Am venit cu ideea de a crea un promoter digital și astfel s-a născut Tappy, care nu este doar o mașină de sampling, ci primul promoter digital din România și una dintre cele mai simple modalități de a conecta brandurile cu consumatorii, în orice condiții.

Procesul de la idee la un echipament fizic, care să înlocuiască promoterii umani, a durat 9 luni și a fost un concept destul de complicat de pus în practică, având în vedere multiplele bariere. Unele componente fizice le-am adus din afara țării, dar în România s-a făcut research-ul, aici s-au făcut toate testele, aici am creat de la zero softul adaptat, care a presupus o investiție importantă, având în vedere posibilitățile de personalizare a fiecărei promoții, aici am creat design-ul și am introdus toate funcționalitățile și tot aici am realizat și construcția lui Tappy, a declarat Valentin Văcăruș, managing director Godmother și Partner Tappy.ro.

Tappy este un Marketplace de promoții

Insight-uri și interacțiune directă cu consumatorul – le poți avea pe ambele?

Tappy poate acomoda unul sau mai multe branduri în același timp. Pe lângă echipamentul propriu-zis, conceptul Tappy include mai multe servicii esențiale pentru desfășurarea în cele mai bune condiții a unei activări de brand: software cu mecanică personalizată pentru fiecare promoție, logistică, refill produse, personalizare design echipament cu branding diferit, informații și rapoarte în timp real etc.

Cu alte cuvinte, Tappy oferă companiilor care doresc să facă activări de brand nu doar un echipament, ci le pune la dispoziție o platformă, precum un marketplace, ce poate include diferite servicii.

Dincolo de funcționalitățile clare ale conceptului, Tappy nu se limitează doar la sampling și promoții, ci include și colectare de date pentru strategii de remarketing sau activări de brand experențiale, atribute ale oricărei campanii de comunicare.

Costuri de operare mai mici cu 40%

“O echipă de promoteri activează, în mod obișnuit, doar în weekend, în intervalul cuprins între vineri după-amiază și duminică seară, cel mult. Pe când Tappy este funcțional 24/zi, pe timpul programului magazinului sau a centrului comercial, 7 zile din 7.

Apoi, o activare obișnuită atrage și alte costuri, pe lângă costurile cu salariile promoterilor, iar aici mă refer la standuri, echipamentele promoterilor, alte materiale și servicii. Ceea ce ne conduce la principalul beneficiu pe care îl are o astfel de soluție: costuri de operare – am calculat noi – mai mici cu 40% față de o activare obișnuită, cu promoteri,” a completat Valentin Văcăruș.

Alte cifre:

  • dimensiunile aparatului: 2,2 x 1,2 x 1m
  • 6 rafturi x 6 – 12 benzi transportoare
  • capacitate de până la 810 produse
  • 25 de aparate Tappy prezente în piață
  • cu ajutorul aparatelor Tappy se pot împărți până la 60.000 de produse/ zi
  • peste 150.000 de consumatori au încercat deja Tappy
  • procesul de acordare a premiului durează între 30 de secunde si 1 minut, în funcție de complexitatea mecanicii
  • temperatura în interiorul aparatului este controlată până la 4 grade C.

Solicită un demo

Mecanism Tappy

Mecanica Tappy este simplă, indiferent dacă vorbim despre promoții cu premii sau despre acțiuni de sampling.

Ajuns în fața lui Tappy, consumatorul urmează maxim 3 pași simpli:

  1. Introduce numărul de telefon /adresa de e-mail și primește un cod unic, pe care îl va introduce pe ecran
  2. Scanează bonul fiscal (în cazul promoțiilor ce implică achiziție), codul QR (în cazul programelor de loializare), sau acționează un mecanism de promoție de tip roata norocului (în cazul activărilor).
  3. Își ridică produsul /premiul din sertar și se bucură de interacțiune cu brandurile.

Simplu și rapid, cât ai spune Tap-Tap.

Din punct de vedere al semnalizării promoțiilor, dimensiunile Tappy au un scor foarte bun la vizibilitate, atrăgând traficul natural către aparat, dar oferă și o serie de servici complementare, cum ar fi închirierea de ecrane ca sheft linere, people stoppere, digital signage, etc., în funcție de necesitățile de comunicare ale fiecărui brand.

Beneficii Tappy

  • fiind self implementing machine, Tappy înlocuiește promoterii umani
  • costuri de operare mai mici cu 40% decât activările tradiționale
  • este un promoter digital care poate lucra fără oprire, 24/7, fiind limitat doar de programul magazinelor
  • este rapid și eficient
  • ușor de folosit, cu un meniu intuitiv
  • interacțiune ușoară și placută cu aparatul: rată de adopție mare în rândul cumpăratorilor
  • acordă instant premiile
  • elimină erorile umane și fraudele
  • respectă întocmai condițiile promoției și regulile de acordare a premiilor
  • transparență și control pe partea de stocuri rezervate promoției
  • 100% customizabil: flexibilitate pentru orice tip de promoție/ activare, care presupune premii după casa de marcat
  • implementare rapidă a promoției, realizată 100% digital
  • oferă informații și control în timp real (monitorizarea și ajustarea activării în timp real)
  • colectarea datelor se face conform normelor GDPR
  • datorită lui Tappy se poate comunica și ulterior cu participanții la promoții, fără ca brandul să fie operator de date personale

Solicită un demo

Godmother

Cu peste 22 de ani de experiență, Godmother este o agenție full service, specializată în furnizarea de servicii de tip BTL și digital, cu peste 1.000 de evenimente organizate la activ. Printre clienții companiei se numără: Google, BASF, Rompetrol, Agricover, Profi, Henkel, Ursus, Forever Living Products, etc.

Contact: ema@tappy.ro / Telefon: 0741.051.888


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *