TARA Interactive, companie românească de dezvoltare de software, lucrează la o soluție bazată pe inteligență artificială ce reduce risipa alimentară și eficientizează resursele companiilor din industria agroalimentară.
Proiectul este dezvoltat pentru o companie de pe piața americană și abordează total diferit reducerea risipei alimentare și eficientizarea resurselor în industria agroalimentară, prin crearea unui asistent virtual, alimentat de inteligență artificială și tehnologii de Machine Learning.
Echipa proiectului
În dezvoltarea acestei soluții, TARA Interactive participă cu o echipă de 10 programatori, testeri și experți DevOps, acoperind o arie extinsă de servicii, și ia în calcul creșterea echipei implicate în proiect, a cărui complexitate evoluează în timp.
Asistentul virtual este în măsură să ajute companiile din sectorul agroalimentar în rezolvarea provocărilor operaționale, să economisească resurse financiare, să aducă beneficii de mediu prin optimizarea proceselor cheie, precum logistica internă și externă, echilibrarea raportului cerere-ofertă, planificarea muncii și a transportului etc.
Asistentul virtual dezvoltat poate procesa și înțelege terminologia specifică industriei agroalimentare, fiind în măsură să genereze soluții adaptate nevoilor specifice ale afacerilor. Practic, asistentul virtual ajută companiile să recunoască și să-și definească provocările și punctele slabe, pentru care oferă soluții personalizate.
„În business, optimizarea proceselor reprezintă o pârghie spre succes, dar colectarea datelor necesare acestei optimizări poate fi o provocare. În multe companii, informațiile esențiale sunt împrăștiate între diferiți angajați, nu toți având cunoștințe tehnice sau fiind capabili să furnizeze date structurate. Această barieră a dus la crearea unei inovații tehnologice, un algoritm de inteligență artificială care a fost conceput pentru a ajuta companiile să definească și să structureze problemele lor într-un mod care să poată fi apoi tradus în algoritmi eficienți de optimizare. Pentru a face procesul de colectare a datelor și mai eficient, clientul nostru a integrat tehnologia OpenAI și a introdus asistentul virtual avansat, care interacționează direct cu utilizatorii din cadrul companiilor partenere”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner, TARA Interactive.
Colectarea informațiilor de către asistentul virtual
Prin intermediul comunicării scrise și vocale, asistentul virtual colectează informațiile necesare de la stakeholderi. În situația în care un angajat nu dispune de toate informațiile cerute, asistentul virtual va solicita o recomandare privind cine ar putea furniza datele lipsă și va iniția un contact direct cu acea persoană, fie printr-un email, fie printr-o notificare. Procesul se încheie odată ce toate datele necesare optimizării au fost colectate, moment în care se generează modelul de date.
Industria de agribusiness, deși nu contribuie semnificativ la cifra de afaceri a companiei TARA Interactive, este privită cu mare interes, datorită potențialului imens de optimizare, în special în contextul actualei lipse de automatizare. În România, TARA Interactive anticipează că această industrie, momentan fragmentată, va începe să se consolideze în jurul jucătorilor care adoptă tehnologia pentru diverse optimizări, oferindu-le un avantaj competitiv semnificativ.
TARA Interactive
TARA Interactive este o companie romnească inovativă, care contribuie la transformarea digitală a clienților săi prin furnizarea de servicii de dezvoltare software și consultanță care stimulează competitivitatea și inovația. TARA Interactive se află într-o poziție unică de a-și sprijini clienții, având la bază instrumente și metodologii bine închegate pentru a realiza și livra rapid proiecte software complexe.
A fost înființată în 1991 ca o companie de IT orientată către implementarea de noi tehnologii. În prezent, TARA Interactive are peste 50 de angajați în birourile din București și Chișinău și desfășoară proiecte internaționale în SUA, Marea Britanie, Europa, România, etc., în domenii precum fintech, sport, consultanță, transport, logistică, eCommerce și retail.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail