Cum poate tehnologia cu comenzi vocale să îmbunătățească procesele operaționale din centrele logistice și distribuție

Este bine știut faptul că in spațiile mari de depozitare, companiile se confruntă cu o mare fluctuație de personal, multiple erori in picking și de cele mai multe ori cu o productivitate scăzută a lucrătorilor în fluxurile de lucru. Multe dintre aceste business-uri sunt nevoite să recurgă la import de forță de muncă, ceea ce implică o mare provocare pentru procesele de training și inducție în sarcinile zilnice de lucru, în primul rând din cauza faptului că aceștia nu sunt vorbitori de limba română, iar engleza este de cele mai multe ori la nivel de începător, în cel mai bun caz.

honeywell

Totodată, managerii au presiuni neîntrerupte de a reduce costurile de operare și de a-și gestiona mai bine forța de muncă, oferind în același timp un serviciu perfect pentru clienți. Drept urmare, companiile caută îmbunătățiri operaționale ale forței de muncă. Tehnologia Honeywell Voice a devenit un catalizator în reproiectarea proceselor și sistemelor centrelor de distribuție pentru că oferă lucrătorilor din depozite un flux de lucru hands-free sigur, eficient și precis.

Sarcinile de selecție, aprovizionare și depozitare sunt generate de sistemul central (WMS sau ERP) și transmise wireless prin comenzi vocale, către terminalele mobile ale lucrătorilor, aflați in stațiile de lucru. Cu ochii concentrați asupra a ceea ce au în față și fără să se uite la un ecran, tehnologia de voce are un efect pozitiv și în reducerea accidentelor cauzate direct de către lucrători. Vocea poate oferi în medie îmbunătățiri ale productivității cu până la 30% și reduce erorile umane cu până la 80%.

De ce au devenit atât de populare soluțiile Voce?

Răspunsul este simplu: oferă lucrătorilor câștiguri cuantificabile de productivitate și acuratețe, se obțin rapid procese de afaceri îmbunătățite, iar investiția companiei are de obicei o amortizare în 9 – 12 luni.

Faptul că primirea comenzilor vocale se poate face în mai multe limbi, simultan și în aceeași tură de lucru, permite companiilor să includă in fluxurile operaționale angajați de naționalități diferite, cu marele avantaj că vor lucra în limba lor nativă. S-a constatat că timpul de instruire în sistemul Honeywell Voice s-a redus cu 85%, după aproximativ 15 minute de configurare a comenzilor vocale, majoritatea lucrătorilor fiind pregătiți să fie direcționați pas cu pas către îndeplinirea sarcinilor ca și cum ar avea un instructor lângă ei. Munca lor este mai facilă, fiind în limba lor nativă, ceea ce face angajații mai fericiți la locul de muncă, atingând cu usurință indicatorii de performanță și astfel poate crește retenția în companie cu până la 30%.

Adăugarea tehnologiei Voce într-un spațiu de depozitare poate genera câștiguri de performanță în multe domenii. Deși a fost implementat inițial pentru a îmbunătăți sarcinile de onorare a comenzilor, beneficiile de performanță au dus la un număr tot mai mare de companii care își extind utilizarea tehnologiei Voice în alte zone ale centrului de distribuție, inclusiv recepția, sortarea și depozitarea, stocarea și aprovizionarea, încărcarea și expedierea și multe alte procese de genul încărcare linie carusel, alegerea loturilor, trasabilitatea produselor în depozit, aranjarea produselor la raft, transferul stocurilor și cântărirea lor, cross-docking-ul, auditul și controlul calității, numărarea și inventarul produselor.

Precizie îmbunătățită. Productivitate crescută. Rezultate reale de business

Tehnologia Voice ajută companiile să optimizeze operațiunile, să îmbunătățească capacitățile de decizie de afaceri – în medii industriale provocatoare. Se integrează cu aproape toate sistemele majore WMS, ERP, de manipulare a materialelor și sisteme de întreținere și inspecție și acceptă cele mai importante dispozitive de calcul mobile din industrie.

Pentru a descoperi toate avantajele tehnologiei Voce pe care compania Total Technologies, în calitate de partener oficial Honeywell Voice, le oferă clienților și partenerilor săi, puteți accesa Honeywell Voice | Total Technologies® sau îi puteți contacta prin email la totaltech@totaltech.ro sau telefon la 0727736649.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

exporetail2022

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *