Veniturile Tetra Pak, liderul mondial în soluţii de procesare, ambalare şi distribuire a produselor alimentare lichide, au atins o valoare de 11,9 miliarde de euro în 2015, cu o creștere de 7,5% față de anul anterior, în ciuda provocărilor macroeconomice globale. Această creştere a fost determinată de diferenţele de curs valutar în proporţie de 6,3%, însă compania a raportat rezultate semnificative pe portofoliul de Servicii Tehnice și Soluții de Procesare și o creștere moderată pe portfoliul de Soluţii de Ambalare.
Președintele și CEO-ul Tetra Pak, Dennis Jönsson, a declarat: „În ciuda ritmului de creştere încetinit din cele două pieţe principale pentru compania noastră – China și Brazilia – și a scăderilor în vânzări din celelalte ţări, generate de evenimente politice şi economice, în 2015 am continuat să creştem pe segmentele Soluţii de Procesare şi Soluţii de Ambalare. Este o realizare de care suntem mândri, fiind rezultatul strategiei noastre solide, al nivelului de implicare al angajaţilor noștri și al susţinerii din partea clienților noștri.”
Tetra Pak a lansat o serie de produse inovatoare, în 2015
· Primul ambalaj complet regenerabil din lume, Tetra Rex Bio pe bază de plante;
· Platforma de producţie Tetra Pak E3, care, pentru prima dată în domeniu, utilizează fascicule de electroni la sterilizarea materialelor de ambalare;
· Linia de extrudare a înghețatei cu cea mai mare capacitate din lume;
· Tehnologia de procesare OneStep pentru producerea de lactate din lapte praf, anterior disponibilă doar pentru producţii din lapte crud
Ca toate inovațiile Tetra Pak, aceste produse și tehnologii sprijină producătorii de produse alimentare, fie prin suportul oferit acestora în generarea de volume noi, fie ajutându-i în diferențierea faţă de competitori, în îmbunătățirea profilului de mediu sau în reducerea costurilor operaționale.
Din 2015, compania are o abordare nouă la nivel global în ceea ce priveşte susţinerea oferită clienţilor săi: prin programul de Servicii de Marketing, Tetra Pak lucrează alături de clienţi în generarea de idei şi produse noi pentru consumatori, utilizând un portofoliu vast de soluții de procesare, ambalare și servicii dedicate.
Analizând perspectivele pentru 2016 și anii următori, Jönsson afirmă: „Acest an marchează jumătatea perioadei de implementare a Strategiei noastre pentru 2020. Încă de la începutul aplicării acestui program strategic, în urmă cu cinci ani, am devenit din ce în ce mai eficienți operațional, cu un portofoliu de produse mai puternic și mai extins și cu un accent mai mare pe valoarea adusă clienților. Privind spre viitor, putem continua să ne dezvoltăm activitatea punând accent pe eficiență, inovaţie în produse şi servicii, și suport permanent pentru clienţii noştri.”
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Pingback: Retail & FMCG - Sinteza săptămânii 11 - 15 aprilie 2016