TNT Romania lanseaza o campanie dedicata companiilor romanesti cu activitati de import-export

TNT Romania, parte a TNT Express, liderul european in curierat si servicii logistice, anunta o noua abordare, integrata si inovatoare, a solutiilor express si demareaza o campanie dedicata proiectelor de import si export derulate de companiile romanesti. In acord cu directiile strategice anuntate recent la nivel global, compania mobilizeaza resurse cu performante de top la nivel de industrie, pentru a sustine schimburile comerciale europene si intercontinentale.

Cea mai noua campanie TNT, care se va derula in perioada aprilie – iunie 2013, se adreseaza companiilor din Romania ale caror activitati includ exportul sau importul de marfa, in greutate de peste 30 kg. Partenerii TNT au la dispozitie oferte personalizate si discounturi preferentiale oferite in functie de volumele de lucru si de obiectivele de business ale acestora. Concret, clientii au posibilitatea de a alege cea mai buna solutie din cadrul unei game extinse de servicii de curierat si logistica: servicii aeriene express ultrarapide, servicii rutiere cu livrare in zi definita, servicii de freight aerian, rutier (in variante LTL/FTL) si maritim.

In mod special pentru companiile din domenii atat de competitive, precum productia si retailul de bunuri de larg consum, raspunsul rapid la solicitari si optiunile cu valoare adaugata au un rol esential. La TNT, orice solicitare de transport este solutionata prin oferte cu avantaje competitive unice, de la livrari express catre orice destinatie de pe glob, pana la servicii personalizate, fara limitari de greutate si volum.

Varietatea acestor solutii logistice asigura in acelasi timp maxima flexibilitate sub aspectul costurilor pentru client. In plus, variantele de ambalare speciale, in conditii de temperatura controlata, ofera control si parametri calitativi stabili pentru livrarile de mostre. Cresc astfel oportunitatile pentru companiile romanesti, de a incepe sau dezvolta parteneriate externe, de pe pozitii competitive si cu suportul unei intregi echipe de experti.

“Campania pe care o lansam este dedicata facilitarii exporturilor si importurilor romanesti. Propunerea noastra include elemente concrete legate de ofertele preferentiale acordate clientilor nostri din mediul de afaceri local. In plus, in afara ofertelor personalizate si a serviciilor de calitate premium, livram valoare adaugata, prin expertiza membrilor echipelor Sales, Customer Service, Special Services. Toate aceste echipe conlucreaza, utilizand sisteme informatice si retele globale, pentru a construi solutia asteptata de fiecare client. TNT livreaza in fiecare zi un milion de expedieri si fiecare dintre aceste transporturi reprezinta o parte a unei posibile povesti de succes, care va contribui la evolutia mediului de afaceri”, a declarat Directorul de Vanzari si Marketing TNT Romania, Bogdan Dragotoiu.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Logistica » TNT Romania lanseaza o campanie dedicata companiilor romanesti cu activitati de import-export
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: