Herbamare

Up România și Auchan lansează parteneriatul pentru acceptarea cardului Up Cadou

Auchan Retail România a introdus, de la începutul lunii septembrie 2019, utilizarea cardurilor Up Cadou, în magazinele sale, alături de tichetele cadou pe hârtie, ca modalitate de plată pentru produsele pe care le pune la dispoziție. 

AuchanCardurile Up Cadou, emise de Up România, sunt în acest moment singurele carduri destinate cadourilor acceptate la plată de către Auchan Retail România, în magazinele Auchan și InExtenso. 

Angajatorii și angajații din România preferă pe scară tot mai largă cardurile de beneficii în locul suportului pe hârtie al tichetelor. Ca și în cazul cardului de masă, cardul cadou oferă simplitate și rapiditate în folosire, precum și o permanentă conectare la informațiile legate de sold, sume virate, tranzacții, oferte sau reduceri. Auchan este unul dintre cei mai importanți parteneri ai noștri, colaborarea cu ei derulându-se cu succes din 2007. Ne bucură mult decizia partenerului nostru de a accepta și plata cu cardul cadou de la Up România”, a declarat Elena Pap, director general Up România. 

Plata cu cardul de masă este deja un succes în magazinele noastre și este evident că tot mai mulți beneficiari de astfel de soluții preferă suportul electronic. La Auchan suntem preocupați, în permanență, să simplificăm viața clienților, oferindu-le cel mai bun confort la cumpărături,  iar plata cu cardul cadou este o facilitate în plus, asigurând în același timp și o flexibilitate mai mare în alegerea soluției de plată dorită de client.”, a arătat Tiberiu Dănețiu, director marketing Auchan Retail România. 

O variantă simplă, modernă și eficientă de a oferi un cadou

Tichetele și cardurile Up Cadou pot fi acordate de orice companie, indiferent de mărimea acesteia, iar acestea sunt neimpozabile atât pentru angajați, cât și pentru copiii minori ai acestora, pentru valori de până la 150 de lei de persoană. În plus, valorile acordate în tichete cadou sunt considerate cheltuieli sociale, iar acestea pot fi deductibile la calculul impozitului pe profit, până la 5% din fondul de salarii. 

Cardurile și tichetele cadou sunt o variantă simplă, modernă și eficientă de a oferi un cadou, mai ales că acestea pot fi personalizate cu logo-ul companiei, pentru a evidenția implicarea angajatorului și preocuparea sa pentru bunăstarea angajaților săi. În plus, prin rețeaua Up România, cardurile și tichetele Up Cadou pot fi folosite în peste 55.000 de magazine din țară, având accces la o largă categorie de produse și servicii: de la bijuterii, cosmetice, articole vestimentare și încălțăminte, cărți, jucării, obiecte de mobilier, decorațiuni, electronice și electrocasnice, pănă la servicii de turism. 

Grupul Up este un grup internaţional şi solid. Prezent în 19 ţări, Grupul Up îşi adaptează expertiza la specificul local. Zi de zi este alături de 26,6 de milioane de persoane din întreaga lume prin zeci de mărci de produse şi servicii: tichete, carduri sau aplicații mobile.

Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 17 ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța business-ului companiilor: 

  • Produse și servicii care facilitează viața de zi cu zi a salariaților prin accesul la beneficii în multe domenii – tichete pe suport de hârtie și carduri Up Dejun, Up Cadou, Up Cultură, Up Vacanță, tichete de creșă 
  • Soluții digitale interactive de incentivare și recompensare – STIM Online
  • Servicii dedicate comercianților
  • Soluții personalizate pentru modernizarea sectorului de acțiune socială – tichete sociale, tichete sociale pentru grădiniță
  • Soluții pentru achiziții inteligente dedicate companiilor mici și mijlocii – IMM – platforma Up Achiziții.

 Auchan Retail România

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 2 supermarketuri Auchan și o rețea de 234 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare, peste 10.000 de angajaţi,  o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,973 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Up România și Auchan lansează parteneriatul pentru acceptarea cardului Up Cadou
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: