Produsele și soluțiile UP România îşi schimbă denumirile şi înfăţişarea

Începând de la 1 noiembrie 2018, întregul portofoliu de produse şi soluţii al Up România, unul dintre principalii jucători de pe piaţa emitenţilor de tichete valorice din România, îşi schimbă denumirile şi înfăţişarea.

Up RomâniaAstfel:

<> Cardurile şi tichetele de masă pentru angajaţi motivaţi Chèque Déjeuner devin Up Dejun

<> Tichetele Cadhoc pentru angajaţi implicaţi devin Up Cadou

<> Tichetele Chèque de Services pentru acţiuni de protecţie socială devin Up Social

<> Cardurile sau voucherele de vacanţă Chèque Vacances devin Up Vacanţă

<> Tichetele de creşă Chèque Bébe pentru angajaţi responsabili devin Up Creşă

După ce, în 2015, ca urmare a unui efort global de rebranding, compania Chèque Déjeuner a devenit Up în toate ţările unde activează, în 2017 şi 2018 a continuat procesul de transformare pe celelalte dimensiuni ale brandului: schimbarea semnăturii şi a denumirii soluţiilor pe care le propune clienţilor din România.

„Mai bine în fiecare zi”, sloganul Up România, se va regăsi în toate materialele companiei, un mesaj prin care Up România îşi arată angajamentul şi preocuparea pentru creşterea calităţii vieţii angajaţilor români.

Adaptarea mărcii UP pe plan local

“Când compania mamă Chèque Déjeuner a devenit Up, am vrut să transmitem un mesaj puternic la nivel global: suntem o companie care şi-a depăşit demult graniţele şi menirea iniţială. Am devenit o companie internaţională, puternică, cu o ofertă diversă şi consistentă de servicii, un grup prezent în 19 ţări, care priveşte spre viitor şi spre soluţii inovatoare în relaţia cu partenerii săi.

Anul trecut şi anul acesta am făcut paşi în plus pentru adaptarea mărcii pe plan local, pentru că ne dorim să fim cât mai aproape şi mai pe înţelesul companiilor noastre clienţi şi a tuturor angajaţilor români care folosesc tichetele şi cardurile noastre”, a subliniat Elena Pap, directorul general al Up România.

Up România

Grupul Up este un grup internaţional prezent în 19 ţări, care furnizează celor 26,6 de milioane de beneficiari din întreaga lume zeci de mărci de produse şi servicii: tichete, carduri sau aplicații mobile.

Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 16 ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța business-ului companiilor:

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,862 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » Produsele și soluțiile UP România îşi schimbă denumirile şi înfăţişarea
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: