Wave Division lansează, în premieră pe piața din România, o platformă digitală de e-couponing

Compania Wave Division, una dintre cele mai mari agenții de BTL full service din România, a încheiat un parteneriat cu Coupons.com, lider european în domeniul promoţiilor de cupoane digitale, ce vizează lansarea în premieră pe piața din România a unei platforme digitale de e-couponing, dedicată promovării promoțiilor prin intermediul cupoanelor online.

Lansarea platformei digitale de e-couponing este o premieră absolută în România şi corespunde dinamicii accentuate a segmentului de shopper marketing si de digital marketing pe plan local, permiţând brandurilor să se facă mai bine cunoscute potenţialilor clienţi, care vor avea la dispoziţie un instrument adiţional de marketing. Proiectul inovator lansat de către Wave Division va fi coordonat de Bogdana Baltasiu, Business Development Director, fost Client Service Manager la Nielsen, care va avea responsabilități de coordonare și dezvoltare a noului serviciu de  e-couponing.

 Noua platformă digitală iniţiază în acelaşi timp un proces de educare a pieţei, prin conectarea marketingului digital la comportamentul şi preferinţele cumpărătorilor anterior procesului de cumpărare (pre-shopper marketing). Cele mai recente studii de specialitate relevă creşterea duratei alocate de consumatori planificării sesiunii săptămânale de shopping, anterior vizitei din magazin si nu doar in mediul offline, ci si in cel online. Un studiu efectuat de Wave Division în februarie 2012, prin care au fost intervievati un număr de 3007 cumpărători cu acces online, relevă faptul că 70% dintre aceştia îşi planifică sesiunile de shopping, iar 51% iau în calcul promoţiile şi reducerile existente în alcătuirea coşului de cumpărături.

 “Suntem onoraţi că am devenit partenerii Coupons.com în România şi că putem iniţia un proiect vizionar pentru marketingul online, care va influenţa comportamentul consumatorului român, îl va responsabiliza şi îi va oferi un acces suplimentar la brandurile prezente pe rafturile din magazine, la cele mai avantajoase preţuri. Ne dorim ca acest nou tip de shopper marketing să însemne un pariu câştigat pentru noi, partenerul nostru Coupons.com, dar şi pentru întreaga piaţă – producători, retaileri, consumatori”, a declarat Al Kamara, CEO Wave Division.

Nou pe site! Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *