YouGov, lider în domeniul cercetării comportamentului de cumpărare, anunță finalizarea investiției într-un nou produs, de ultimă generație: SimIT Web. Acest instrument avansat se bazează pe KPIs unici de shopper și va deveni soluția principa lă pentru managerii de categorie, oferind o îmbunătățire semnificativă față de instrumentele cu care aceștia lucrau anterior.
Bazat pe datele din panelul de gospodării YouGov Shopper, SimIT Web este conceput pentru a identifica insight-uri unice despre comportamentul de cumpărare al shopperilor români, profilele socio-demografice ale acestora, oferind recomandări strategice pentru creșterea performanței categoriilor de bunuri de larg consum (FMCG).
Informații clare și acționabile pentru Category Management
Noul instrument oferă retailerilor și producătorilor FMCG acces la informații despre consumatori din 16 piețe europene, inclusiv din România, analizând peste 21 de milioane de comportamente de cumpărare structurate în jurul a peste 100 de KPI. Accesibil oricând și oriunde pe o platformă online disponibilă 24/7, SimIT Web vine cu funcții avansate de vizualizare a datelor și de raportare ce îmbunătățesc experiența utilizatorului și permit evaluarea performanței și luarea unor decizii mai rapid și asumat.
Mai mult, SimIT Web integrează funcții de partajare a datelor și colaborare, permițând mai multor echipe să lucreze împreună, fără întreruperi. Astfel, SimIT Web îmbunătățește colaborarea echipelor și transformă rapid datele în strategii de creștere acționabile, dezvăluind tendințe și oportunități competitive pentru consolidarea brandului.
Un alt lucru foarte valoros este faptul că platforma oferă actualizări automate ale rapoartelor, pe măsură ce YouGov Shopper centralizează informațiile raportate de cumpărătorii din panel. Astfel, utilizatorii săi vor avea avantajul lucrului cu cele mai recente date de piață.
„Suntem mândri să introducem SimIT Web, o platformă avansată care transformă informațiile despre consumatori în strategii puternice și acționabile. Acest instrument permite brandurilor să se conecteze cu consumatorii și să genereze o creștere fără precedent.” a declarat Stefan Schemann, Director de Produs la YouGov.
AI integrat în platformă
În plus, noua platformă beneficiază de un AI integrat – disponibil în lunile următoare – cu rolul de a ajuta utilizatorii în timp real pe parcursul experienței lor.
SimIT Web este susținut de platforma tehnologică Liquid Data® de la Circana.
Cu ocazia lansării SimIT Web, YouGov organizează marți, 13 mai 2025, webinarul cu tema: „Cum dezvoltăm o categorie într-o piață care nu crește?
Invităm profesioniștii din marketing și din vânzări, cât și jurnaliștii de business și alte persoane interesate de subiectul Category Management să se înscrie gratuit la webinarul YouGov accesând linkul:WEBINAR: How do we grow a category in a market that isn’t growing?
YouGov
YouGov este un grup global de cercetare de piață. Misiunea noastră este de a oferi o perspectivă de neegalat asupra a ceea ce lumea gândește și face cu adevărat. Cu operațiuni în America, Europa, Orientul Mijlociu, India și Asia Pacific, avem una dintre cele mai mari rețele de cercetare din lume.
Mai presus de toate, YouGov este alimentat de realitate. Aceasta provine dintr-un panel unic de milioane de membri înregistrați în 55 de țări, care cuprinde aproximativ 21 de milioane de acte de cumpărare și milioane de seturi de date interconectate. Abordarea noastră unică privind recrutarea și implicarea panelului nostru, combinată cu platformele noastre tehnologice de ultimă generație, ne permite să oferim informații din lumea reală, în timp real, care conduc la o mai bună luare a deciziilor și la un avantaj competitiv pentru clienții noștri.
Ca inovatori și pionieri ai cercetării de piață online, avem o reputație solidă ca sursă de date de încredere. Dovadă în acest sens, datele YouGov sunt preluate în mod regulat de către presa globală.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
