România a avut a doua cea mai mare creștere a volumului de retail dintre țările UE, în iulie 2017

Volumul de retail din România a crescut cu 1,2% în luna iulie 2017 comparativ cu luna iunie 2017, înregistrând al doilea cel mai semnificativ avans înregistrat în Uniunea Europeană, conform datelor prezentate de Institutul European de Statistică (Eurostat).

retailVolumul de retail în zona euro din UE a scăzut cu 0,3% în iulie 2017, comparativ cu iunie 2017 și a scăzut cu 0,2% în zona euro.

Scăderea cu 0,3% a volumului de retail în UE pentru luna iulie 2017, comparativ cu iunie 2017, se datorează scăderilor cu 0,9% pentru combustibilul auto și 0,5% pentru alimente, băuturi şi ţigări, în timp ce vânzările pentru produsele nealimentare au crescut cu 0,1%.

Credit foto: Shutterstock

Cele mai mari scăderi ale volumului de retail au fost consemnate în Germania (-1,2%), Croația (-1,1%), Estonia și Austria (ambele – 1,0%), iar cele mai semnificative creșteri au fost observate în Slovenia (+1,4%), România și Suedia (ambele +1,2%).

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,375 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » România a avut a doua cea mai mare creștere a volumului de retail dintre țările UE, în iulie 2017
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *