„Acum sunt pe +” este campania de comunicare a noii game de ambalaje lansată de Pepsi

„Acum sunt pe +” este campania de comunicare a unei game complet noi de ambalaje lansată de Pepsi. De-a lungul timpului, Pepsi și-a obișnuit consumatorii cu inovații curajoase, iar acum adaptează local platforma globală Live for now, printr-o nouă linie pentru piața locală: 1,25 l, 1,75 l, 2,25 l și 2,75 l.

Pepsi pe plusPlatforma „Acum sunt pe +” beneficiază de o campanie integrată de comunicare, ce are ca personaje principale patru tineri care-și spun povestea pe coloana sonoră creată de DeMoga Music, special pentru Pepsi.

Pepsi aduce o inovaţie importantă în categoria în care activează, adaptându-şi perfect ambalajele la ocaziile cheie de consum ale categoriei de cola. Mai mult, Pepsi are acum o nouă identitate vizuală – prin forma, designul și culoarea ambalajelor, iar etichetele noii linii de ambalaje comunică fiecare ocazie de consum.

Este o campanie care porneşte de la o analiză îndelungată a obiceiurilor de cumpărare şi consum. Modul în care am construit comunicarea îi are în centru pe tinerii care vor să trăiască clipa, să fie îndrăgostiți, să fie cu gașca, să se distreze la petreceri cu prietenii. De aici până la ideea campaniei pe+ nu a mai fost decât un pas, și 250 ml extra în sticlele Pepsi”, explică Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo România. „Prin noile sticle Pepsi am reușit să găsim măsura potrivită pentru fiecare moment de consum al zilei, răspunzând unor nevoi concrete ale tinerilor. Fiecare moment are acum un ambalaj Pepsi dedicat: de la petreceri neplănuite, la după-amieze liniștite, de la zile alături de persoana iubită, la clipe de care te bucuri doar tu; oricare ar fi ocazia, Pepsi este alături de tine”, adaugă Adriana Nestoriuc.

Gama Pepsi „pe +” beneficiază de o campanie de comunicare ce include spoturi TV, execuții în magazine și OOH, având în centru gașca Pepsi. În fiecare spot Pepsi putem vedea tinerii români în ipostazele lor din viaţa de zi cu zi: cum trăiesc fiecare moment la maximum, cum se bucură de întâlnirile cu prietenii, de petreceri şi de momentele în doi. Spoturile sunt disponibile pe pagina YouTube Pepsi.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,989 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » „Acum sunt pe +” este campania de comunicare a noii game de ambalaje lansată de Pepsi
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: