Bergenbier întâmpină vara cu un nou produs și un ambalaj inovator

Bergenbier a pregătit în această vară noi surprize consumatorilor. Dozele și sticlele Bergenbier vor avea ambalaje termosensibile, iar gama Bergenbier Fresh se îmbogățește cu un produs surprinzător pe piața mixurilor de bere din România – Bergenbier Fresh Soc.

Bergenbier Thermo

Bergenbier se va prezenta consumatorilor într-un ambalaj nou cu o zonă printată cu cerneală termosensibilă. Datorită tehnologiei inovatoare introduse, consumatorii vor ști exact când berea a ajuns la temperatura optimă pentru a fi consumată: atunci când munții de pe ambalaj devin albaștri este semn că băutura este suficient de rece pentru a fi savurată. Tehnologia thermo ink (ambalaj termo sensibil) este o tehnologie prin care, eticheta sau ambalajul dozei  tratate cu ajutorul unei cerneli speciale se activează în intervalul de temperatura 10⁰C – 8⁰C.

Continuând seria de inovații în segmentul mixurilor de bere, Bergenbier lansează Bergenbier Fresh Soc.

O combinație surprinzatoare între extrasul din flori de soc și berea blondă, Bergenbier Fresh Soc va oferi răcorire totală în timpul verii, cu un conținut scăzut de alcool (1,9%). Noul sortiment va fi disponibil în magazine în ambalaj returnabil de sticlă 0,5 l și doză de alumininiu de 0.5 litri.

Consumatorii români sunt din ce în ce mai exigenți și au așteptări din ce în ce mai mari în ceea ce privește inovațiile și investițiile în noi tehnologii. Bergenbier își propune să fie cel mai activ brand în ce privește inovația de produs și ambalaj și să ofere consumatorului, dincolo de un produs de calitate, o adevarată experiență. Am ales să introducem acest tip de ambalaje pentru că oricarui consumator de bere i s-a întâmplat măcar o dată în viață să deschidă o bere și să constate că nu e suficient de rece. De acum vor ști exact când este la temperatura optimă.”, a declarat Valentin Stoenescu, Senior Brand Manager Bergenbier.

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Lansari produse » Bergenbier întâmpină vara cu un nou produs și un ambalaj inovator

Spune-ți părerea

  1. Faina bere, Bergenbier. Dar , din punctul meu de vedere, cea cu soc le depaseste pe toate, aroma intensa a socului se simte grozav in combinatie cu aroma berii. Si are doar 1,9 % alcool. Dar partea cea mai frumoasa este cu noul ambalaj care isi schimba culoarea in momentul in care berea este numai buna de baut.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: