Danone și-a consolidat poziția de lider pe segmentul de iaurturi

Veniturile Danone România depășesc 456 milioane lei în 2014, în descreștere cu 5% față de anul precedent. În ceea ce privește cota de piață, Danone rămâne liderul incontestabil al segmentului de iaurturi, cu o cotă de aproximativ 50% în valoare.

Dieter Schulz 1“Să menții un business sănătos și să construiești o bază solidă pentru anii următori înseamnă uneori să iei decizii majore și acesta a fost cazul nostru în 2014. Impactul pozitiv al acestora îl vedem chiar din prima jumătate a anului 2015, prin creșterea produselor din gamele de sănătate activă, pentru copii și gamele de răsfăț.

Cea mai recentă investiție în relansarea de portofoliu și, prin aceasta, într-o nouă experiență de consumator, demonstrează încrederea noastră în potențialul pe termen lung al pieței românești și angajamentul nostru de a continua să creăm valoare în România,” a declarat Dieter Schulz, director general Danone Europa de Sud Est, explică Dieter Schulz. “Presiunea prețurilor materiilor prime și impactul nefavorabil al evoluției instrumentelor de management de risc financiar au influențat de asemenea rezultatele anului 2014”, adaugă el.

În același timp, Danone a continuat în 2014 să deschidă noi segmente în categorie, aducând noutăți consumatorilor și soluții pentru diverse momente de consum. Între aceste inovații se numără Activia 3 in 1 (3 straturi: iaurt, fructe, cereale), noul Cremosso Intens, combinând un strat de fructe cu cel mai cremos iaurt, și soluțiile de mic dejun pentru copii, toate fiind foarte bine primite pe piață. În plus, compania a răspuns așteptărilor consumatorilor prin schimbarea rețetei Danone Natural, care din toamna anului trecut conține doar lapte și fermenți.

Calitatea iaurturilor Danone este recunoscută de consumatorii români, care le-au ales drept iaurturile nr. 1 în privința calității**, precum și nr. 1 în privința raportului calitate/preț, pentru al doilea an consecutiv.

Fabrica din București procesează anual în jur de 50 milioane litri de lapte, 98% provenind în 2014 de la fermele partenere din România. Fabrica lucrează pentru piața românească și pentru alte țări din Europa. Pentru că laptele de cea mai bună calitate este atât de important pentru a produce iaurturi bune, Danone a oferit constant în ultimii 10 ani suport și investiții pentru dezvoltarea fermelor mici și mari din România, prin programe dedicate a căror valoare se ridică până acum la 30 milioane lei. În total, de la intrarea pe piața românească, Danone a investit în operațiunile locale peste 340 milioane lei.

Începând cu 2013, Danone România a devenit centrul regiunii Europa de Sud Est, incluzând România, Bulgaria, Grecia, Moldova și Țările Adriatice (Serbia, Albania, Bosnia-Herțegovina, Macedonia, Kosovo), deservindo piață potențială de peste 60 milioane consumatori.

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Danone și-a consolidat poziția de lider pe segmentul de iaurturi
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: