HEINEKEN România și Ogilvy & Mather devin #urbanbynature odată cu Strongbow

Ogilvy & Mather a dezvoltat pentru Heineken România strategia de lansare a brandului Strongbow, marca de cidru numărul 1 în lume.

Strongbow-Ogilvy (4)

La începutul acestui an, am acceptat provocarea de a introduce, alături de HEINEKEN, în România o nouă categorie de băuturi alcoolice, cidrul. Natura urbană este starea de spirit asociată celor ce înțeleg orașul dar și realitatea pragmatică a unei băuturi alcoolice din mere, deja celebră în numeroase metropole. Intersecția acestor idei a condus natural către conceptul Urban by Nature, ca platformă de promovare locală a mărcii de cidru numărul 1 în lume. Am perceput Strongbow ca pe un brand modern, hip, făcut pe placul trendsetterilor, un brand URBAN și în același timp unul care vorbește despre MERE, despre NATURĂ, despre gustul refreshing și jucăuș al cidrului.” declară Adrian Diac, Senior Copywriter Ogilvy.

Lansat în România, în cadrul unui eveniment de amploare la MNAC (Muzeul Național de Artă Contemporană), Strongbow este introdus consumatorilor români sub conceptul Urban by Nature, ce transpune cidrul, o băutură fermentată din mere, în contextul urban.

„Strongbow aduce gustul proaspăt de mere într-o băutură alcoolică ce se adresează celor interesați de nou. Am ales parteneriatul cu Ogilvy în introducerea unei noi categorii de băuturi pe piața din România, cidrul, deoarece au dovedit că au înțeles cel mai bine spiritul brandului: odată cu Strongbow se creează contextul prin care urbanul și natura să coexiste într-un mod armonios. URBAN by NATURE, conceptul câștigător propus de Ogilvy, este teritoriul pe care dorim să îl ocupe Strongbow, locul în care natura urbană e în firescul ei, este acasă.” declară Narcis Horhoianu, Director Marketing HEINEKEN România.

Ogilvy & Mather va dezvolta și va implementa strategia de comunicare locală a brandului, derivată din cea globală, prin acțiuni ATL, BTL, digital și PR, completând deja materialele existente.

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,833 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » HEINEKEN România și Ogilvy & Mather devin #urbanbynature odată cu Strongbow

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: