Inca 5 zile pana la finalul campaniei „Cris-Tim te face superstar!”

Mai sunt doar 5 zile pana la finalul campaniei “Cris-Tim te face superstar“, ce se desfasoara in perioada 17 martie – 14 aprilie, iniţiată de către producătorul de mezeluri Cris-Tim cu scopul de a gasi 8 copii ce vor fi vedetele noului spot “Salam Sasesc”, pornind de la povestea Luizei care a devenit o mica vedeta odata cu aparitia in spotul din 2002.

cristim (1)

Parintii care isi stiu copiii talentati si expresivi ii pot inscrie in concurs pe baza unei inregistrari video in care acestia spun „Salam Sasesc” si raspund la intrebarea „Daca ai fi tu mama mea mea, si eu copilul, ce m-ai pune sa fac?„. Prin vot, publicul isi va alege preferatii, pe care Cris-Tim ii transforma in superstar.

Competitia se va incheia pe 13 aprilie 2014, data pana la care orice copil cu varsta cuprinsa intre 3 si 7 ani poate fi inscris pe platforma http://superstar.cristim.ro/.

Cum trebuie să procedeze cei care doresc să-şi înscrie copii:

Pasul 1. Intraţi pe superstar.cristim.ro şi apăsaţi cu încredere butonul de “Înscrie-te în concurs”.

Pasul 2. Încarcaţi filmuleţul cu copilul (sau copiii) în care spune cât mai simpatic “salam săsesc” şi răspunzând la întrebarea “Dacă ai fi tu mama mea şi eu copilul, ce m-ai pune să fac?”.

Cum se votează:

1. Filmuleţele sunt votate de public.

2. Apoi, din primii 5 căştigători săptămânali desemnaţi de votul publicului, juriul decide 2 finalişti pe săptămână, în aşa fel încât la finalul celor 4 săptămâni de concurs să avem 8 finalişti. Filmuleţele care nu s-au clasat în primele 5 locuri într-o săptămână, vor fi înscrise automat în competiţie în săptămânile următoare, plecând de la 0 voturi.

Dupa succesul inregistrat cu campania de comunicare din 2002, in care Luiza, o fetita de numai patru ani la acea vreme, a emotionat o tara intreaga, acum, la 12 ani de la acel moment, adolescenta Luiza Lucuta se alatura eforturilor companiei de a gasi si a promova noi talente.

“Luiza va ocupa intotdeauna un loc special in inimile noastre si ale consumatorilor nostri. Nu sunt lipsit de modestie; toate cercetarile de piata pe care noi le facem ne demonstreaza acest lucru.

Pe “noua Luiza” mi-o imaginez la fel de adorabila, capabila sa cucereasca definitiv inimile si sufletul clientilor nostri. Revenind la Luiza Lucuta, vreau sa va marturisesc ca sunt impresionat de dorinta ei de a reusi acolo unde alti tineri nici nu indraznesc sa viseze. Stie ce vrea si lucreaza temeinic pentru asta. Cand am intrebat-o ce facultate vrea sa urmeze, a raspuns fara sa stea pe ganduri: cercetare in neuropsihologie.

Ii multumim pentru ca s-a alaturat proiectului nostru si avem credinta ca succesul va fi pe masura eforturilor noastre,” a declarat pentru retail-FMCG.ro Radu Timis, CEO Cris-Tim. Aici puteţi citi întreg interviul cu Radu Timis, acordat revistei noastre.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *