Radu Timis – CEO Cris-Tim: „Romania va fi unul dintre cei mai importanti producatori de carne la nivel european”

Cris-Tim, liderul pietei de mezeluri din Romania, a demarat campania „Cris-Tim te face superstar„, ce se desfasoara in perioada 17 martie – 14 aprilie, cu scopul de a gasi 8 copii ce vor fi vedetele noului spot „Salam Sasesc”, pornind de la povestea Luizei care a devenit o mica vedeta odata cu aparitia in spotul din 2002.

Aflat in juriul care va decide castigatorii campaniei „Cris-Tim te face superstar”, Radu Timis, CEO Cris-Tim, a avut amabilitatea sa ne raspunda la cateva intrebari:

Radu Timis, CEO Cris-Timretail-FMCG.ro: Domnule Timis, care a fost viziunea cu care ati plecat la drum in anii ’90 si ce modificari importante au aparut pe parcurs?

Radu Timis, CEO Cris-Tim: „Inca din prima zi am visat sa construiesc impreuna cu familia mea cea mai puternica companie de produse din carne din Romania. O companie care sa fie iubita de consumatori si care sa isi respecte intodeauna cuvantul dat.

De atunci nu s-a schimbat nimic. In fiecare zi punem cate o caramida la aceasta constructie. Este unul dintre punctele noastre de mandrie sa suntem o companie care investeste permanent in inovatii si cercetare, pentru a avea clienti pe deplin multumiti.

Ce s-a schimbat este magnitudinea. Daca la inceput eram o mana de oameni, acum suntem 2.000 de suflete. Cris-Tim este pilonul de suport a mii de familii. Este o responsabilitate imensa. O afacere cu aceasta amploare iti arata in fiecare zi cat de mult depindem unii de altii, cum societatea este un organism viu, care respira prin fiecare dintre noi si care traieste prin actiunile noastre. Este impresionant si in acelasti timp un pic coplesitor.”

retail-FMCG.ro: Luiza, protagonista celebrului spot publicitar la Salam Sasesc din 2002, nu mai este un copil. Alti copii se pregatesc sa ii ia locul, in curand, intr-un nou spot publicitar. Cum o vedeti azi pe „noua” Luiza? Care credeti ca va fi impactul noului spot, de data aceasta?

Radu Timis: Luiza va ocupa intotdeauna un loc special in inimile noastre si ale consumatorilor nostri. Nu sunt lipsit de modestie; toate cercetarile de piata pe care noi le facem ne demonstreaza acest lucru.

Pe “noua Luiza” mi-o imaginez la fel de adorabila, capabila sa cucereasca definitiv inimile si sufletul clientilor nostri. Revenind la Luiza Lucuta, vreau sa va marturisesc ca sunt impresionat de dorinta ei de a reusi acolo unde alti tineri nici nu indraznesc sa viseze. Stie ce vrea si lucreaza temeinic pentru asta. Cand am intrebat-o ce facultate vrea sa urmeze, a raspuns fara sa stea pe ganduri: cercetare in neuropsihologie.

Ii multumim pentru ca s-a alaturat proiectului nostru si avem credinta ca succesul va fi pe masura eforturilor noastre.”

retail-FMCG.ro: Revenind la business, dupa cum se stie, industria carnii din Romania este dominata de afaceri autohtone printre care se numara si Cris-Tim. Care sunt cele mai mari provocari, azi, pentru un procesator de carne din Romania?

Radu Timis: In orice business sunt provocari in fiecare zi; dar eu nu le mai numesc demult asa. Pentru mine sunt oportunitati pe care le valorizez in favoarea businessului si a clientilor nostri. Suntem mandri ca suntem parte dintr-un antreprenoriat de success, ca romanii au incredere in noi si incercam in fiecare zi sa fim mai buni, mai versatili, mai surprinzatori. In fiecare zi ne schimbam, capabili sa raspundem modificarii obiceiurilor de consum in timp real.

Provocarile sunt motor de progres. Altfel ne-am plafona si ne-am intoarce acolo unde nici unul dintre noi nu vrea sa fie. Noi, la Cris-Tim, privim numai inainte!”

retail-FMCG.ro: Daca ar fi sa precizati si sa detaliati cateva dintre diferentele de ordin inovativ aduse de Cris-Tim in industria carnii, care ar fi acestea? Altfel spus, ce elemente se regasesc doar in tehnologia si in productia Cris-Tim?

Radu Timis:Cine poate uita primul ambalaj “fresh box” din Romania. Chiar daca pare prima inovatie in categorie, noi nu am inceput sa inovam atunci, ci mult mai devreme, doar ca atunci am facut prima campanie masiva de comunicare.

In general tehnologia este cel mai bun partener al nostru si intotdeauna investitiile in tehnologie au fost in capul listei. De mult prea multi ani suntem in criza, multi au stopat cheltuielile si in special investitiile; noi am investit masiv in tehnologie in fiecare an.

Cris-Tim este singurul producator de mezeluri din Romania care, din 2011, foloseste o metoda 100% naturala de conservare a produselor, Tehnologia prin Inalta Presiune. Aceasta tehnologie este o inovatie in domeniul sigurantei alimentului care in ultimii ani este din ce in ce mai larg adoptata de companiile care produc alimente. Principiul de functionare este simplu: produsele, ambalate si etichetate sunt scufundate in apa rece si apoi, cu ajutorul unei pompe de mare putere, se aplica o presiune de 6000 bari. Acest proces asigura distrugerea bacteriilor din interiorul ambalajului, prelungind in mod natural termenul de valabilitate al produsului.

Tehnololgia prin Inalta Presiune ne-a permis sa crestem termenul de valabilitate al produselor fara sa schimbam reteta si sa lansam pe piata Vitality, o gama de mezeluri fara E-uri sau conservanti.

Alte investitii in ultimii doi ani au urmarit asigurarea trasabilitatii la absolut toate produsele noastre, inclusiv la gama de produse lactate Mandruta. Este parte din efortul nostru de a avea produse de nivel european si de a ne extinde exporturile si in alte piete.”

retail-FMCG.ro: Pe ce piete din lume ajung produsele Cris-Tim si care dintre acestea au „adoptat” cel mai bine produsele Cris-Tim?

„Exportam in 16 tari din Europa si, dupa ce am depasit teritoriul “comunitatilor de Romania”, am inceput sa inregistram succese si in randul localnicilor. Mezelurile romanesti au un gust inconfundabil caruia nu-i rezista nimeni. Ma bazez pe talentul si maestria mezelarilor nostri si evident pe forta noastra de vanzari care nu cunoastre limite si nici <<granite>>.”

retail-FMCG.ro: Componenta de retail a companiei Cris-Tim s-a restrans in ultimii ani destul de mult, atat din punct de vedere numar de magazine proprii, cat si ca suprafata de vanzare. Ce rol vor juca aceste magazine proprii in viitor?

Radu Timis: Piata este versatila si marele talent al unui antreprenor este sa-i anticipeze miscarile. Asta am facut si noi si am facut bine. Magazinele Cris-Tim au fost intodeauna locul unde intram in contact direct cu clientii nostri, unde aflam parerile lor si unde ne prezentam produsele. In acest moment suntem in curs de evaluare a intregii retele de magazine pentru a sti mai bine cum sa comunicam mai eficient cu consumatorii.”

retail-FMCG.ro: Apropos de retailul modern, cum decurge relatia cu marile retele de magazine, din postura de furnizor?

Radu Timis: „Avem o relatie buna! De parteneri care au un obiectiv comun: consolidarea business-ului si satisfactia clientilor. Restul este munca, strategie, inteligenta, efort.”

retail-FMCG.ro: Cum v-ati adaptat la revolutia internetului si ce oportunitati v-a adus?

Radu Timis:„Tot ce se intampla acum in aceasta zona a comunicarii virtuale are parti bune si extraordinare; depinde cum te folosesti de ele. Clar ca nu poti sa o ignori.

Internetul, noile tehnologii in comunicatii, sunt unelte pe care le punem la munca; doar de asta au fost create nu?!”

retail-FMCG.ro: Cum va arata piata procesatorilor de carne din Romania in urmatorii cinci ani?

Radu Timis: „Cred ca Romania va fi unul dintre cei mai importanti producatori de carne la nivel european, iar elementul care o va sustine si o va propulsa in esalonul fruntas va fi CALITATEA. Vor ramane in piata doar producatorii seriosi, care isi construiesc un business solid si sper ca vom vorbi tot mai putin, aproape deloc despre evaziune fiscala.”

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,821 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Radu Timis – CEO Cris-Tim: „Romania va fi unul dintre cei mai importanti producatori de carne la nivel european”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

  1. […] mai produc firmele pentru meniul nostru, merită să citești site-ul retail-fmcg.ro unde am găsit AICI și un interviu cu CEO-ul de la Cris Tim, care rar apare prin presă. Succes la […]

    Răspunde
  2. […] va fi pe masura eforturilor noastre,” a declarat pentru retail-FMCG.ro Radu Timis, CEO Cris-Tim. Aici puteţi citi întreg interviul cu Radu Timis, acordat revistei […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: