Nordic Food preia distribuția pentru România a conservelor de pește John West

Nordic Food, una dintre cele mai mari companii în domeniul distribuției produselor alimentare premium din România, își consolidează poziția pe segmentul conservelor de pește prin încheierea unui parteneriat cu Thai Union, unul dintre liderii mondiali în producția de pește și a fructelor de mare. Prin intermediul acestui parteneriat, Nordic Food distribuie în România produsele brandului John West, aflat în portofoliul grupului Thai Union din 2010.

Nordic Food

Grupul Thai Union din Thailanda este lider în producția conservelor de ton, cu 18% din producția mondială, deținând totodată operațiuni în întreaga lume, prin rețeaua integrată de producție, distribuție și cercetare.

Fondat în 1857 în Marea Britanie, John West este unul dintre cei mai mari producători de conserve de pește din lume, remarcându-se totodată prin ideile inovatoare, preocuparea pentru gustul și calitatea produselor, rețete sănătoase, disponibile în conservă, ready-to-eat.

John West este primul care a introdus pe piață conserva de ton „no drain” care nu necesită scurgere înainte de a fi consumată , macroul gătit la abur, sardinele gătite la grătar sau infuziile care combină tonul sau somonul cu diverse condimente (busuiocul, chili, lămâia), în cutii cu capac ce pot fi închis după deschidere. Specializat în inovare, John West a pus în practică idei simple, rețete sănătoase și apetisante, disponibile în conservă, ready-to-eat.

„Suntem mândri de faptul că Nordic Food are oportunitatea de a lansa și de a dezvolta brandul John West  în România. Este o provocare pentru noi deoarece segmentul de piață este aglomerat, însă avem încredere în calitatea produselor John West și credem că putem să-l dezvoltăm, astfel încât românii să-l includă în opțiunile lor alimentare. Credem totodată că John West răspunde foarte bine consumatorilor riguroși, atenți la ceea ce aleg din raft, preocupați de un stil de viață sănătos”, a explicat Ciprian Moldoveanu, general manager Nordic Food.

O gamă cu 35 de produse John West

În prima etapă, Nordic Food va distribui o selecție de 35 de produse John West, precum conservele „no drain”, infuziile de ton și somon, dar și gustările Light Lunch, ideale pentru cei care nu vor să facă compromisuri atunci când vor să mănânce gustos, rapid și sănătos.

Totodată, portofoliul include o varietate de conserve cu fructe de mare (scoici, midii, calamar), recomandate atât pentru consumul imediat, cât și pentru asocieri în rețete.

Produsele John West se vor regăsi în toate magazinele mari din România (supermarketuri și hypermarketuri) până la finalul anului, urmând ca distribuția să crească în următorii doi ani.

Portofoliul John West se remarcă prin produse inovatoare care vin să susțină misiunea pe care Nordic Food și-a asumat-o odată cu trecerea la a doua generație de management: bucurie la fiecare masă!

Sustenabilitate și transparență

Produsele John West sunt realizate respectând angajamentul față de mediu și pescuitul sustenabil. Compania este certificată „Dolphin Safe”, iar prin introducerea codului de urmărire pe site-ul https://www.john-west.co.uk, oricine poate afla sursa materiei prime.

John West, prin Thai Union, urmărește cu atenție sustenabilitatea lanțurilor de aprovizionare cu pește și fructe de mare, precum și siguranța condițiilor de muncă prin intermediul parteneriatului cu WWF.

Și pentru că sustenabilitatea înseamnă și încredere, John West este lider pe piețele de conserve de pește din Marea Britanie, Irlanda și Olanda.

Thai Union

Thai Union este cel mai mare producător de conserve de ton din lume, cu un procent de 18% din volumul producției globale. În portofoliul Thai Union se regăsesc brand-uri precum King Oscar, John West, Petit Navire, Parmentier, Sealect, Chicken of theSea, Mareblu, RugenFisch și Havesta.

Compania are afaceri de 4 mld $, o istorie de 40 de ani și o echipă de 49,000 de oameni implicați în dezvoltarea produselor sustenabile și inovative. Operațiunile Thai Union sunt răspândite în întreaga lumea (Europa, America, Asia și Africa), compania deținând în total 17 unități de producție.

Nordic Food

Nordic Food a fost înființată în anul 1994 cu 100% capital românesc, sub denumirea de Nordic Import-Export. Astăzi, Nordic Food este o companie de vânzări, marketing și merchandising cu acoperire națională.

Partenerii Nordic Food sunt în principal producători puternici din întreaga lume. În portofoliul companiei se găsesc astăzi 2.500 de produse alimentare premium.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *