Prigat lansează noua campanie de comunicare „Atleți de zi cu zi”

Prigat, cel mai longeviv brand din piaţa de băuturi necarbonatate din România, se reinventează anul acesta, printr-o nouă campanie de comunicare, numită “Atleţi de zi cu zi”. Campania are sloganul “Suc de viaţă” şi este dedicată tuturor celor care fac slalom printre numeroase sarcini, întâlniri şi provocări de zi cu zi, ca nişte adevăraţi atleţi.

Prigat-Atleti de zi cu ziNoua iniţiativă Prigat vine şi în contextul lansării unui nou tip de ambalaj, sticla de 1.75L, pentru gama de sa de still drink: Portocale, Piersici, Vişine şi Capşuni-Banane. Noul design al etichetei şi al sticlei, deja disponibilă în magazinele din toată ţara, a fost realizat de echipa Die Kunstfabrik.

Conceptul campaniei are la bază o idee împărtăşită de majoritatea oamenilor: aceea că viaţa e ca un sport, iar noi suntem atleţii de zi cu zi. De aceea, campania îi prezintă pe atleţii de zi cu zi trecând cu succes de numeroasele probe cu care se confruntă, cum ar fi proba de rezistenţă în bucătărie, alergarea dupa cel mic în parc, cursa contra cronometru la cumpărături, prelungirile de la birou, proba de rezistenţă pe tocuri.

Prigat este prezent pe piaţa din România de 22 de ani şi a fost primul brand care a introdus conceptul de băutură necarbonatată cu suc de fructe la nivel local. În prezent, Prigat activează în toate categoriile de băuturi răcoritoare necarbonatate pe bază de fructe: băuturi de tip still drink, nectaruri, juice 100%. Produsele Prigat nu conţin îndulcitori artificiali sau conservanţi adăugaţi. Prigat este produs şi îmbuteliat în România de către PepsiCo România.

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,833 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » FMCG » Producatori » Prigat lansează noua campanie de comunicare „Atleți de zi cu zi”
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: