Auchan deschide cel de-al doilea hipermarket din Brașov și al 33-lea magazin din România

Auchan România deschide azi, 27 martie 2015, la Braşov cel de-al doilea hipermarket din oraş şi cel de-al 33-lea al reţelei din România. Magazinul Auchan Coresi, deschis în Centrul Comercial Coresi Shopping Resort, este cel mai mare hipermarket din Transilvania.

A1

Hipermarketul Auchan Coresi are o suprafață netă de vânzare de 13.800 mp și oferă o gamă de 60.000 de produse alimentare și nealimentare. Magazinul are rafturi bine organizate, oferă alei largi, numeroase case de marcat (58 case) și un program zilnic 08.00-22.00.

„Sărbătorim un moment foarte important în viața Auchan România, prin deschiderea celui mai mare centru comercial și a celui mai mare hipermarket Auchan din România, din afara capitalei, în cadrul unui amplu proiect de regenerare urbană din Brașov realizat de Grupul Auchan.

Ambiția noastră este să fim o companie românească, pentru români și să creăm valoare la Brașov pentru locuitori, angajați, furnizori și comunitate în calitate de companie responsabilă.

Auchan Brașov Coresi este un magazin de ultimă generație, cu un comerț spectaculos,  gamele de produse au fost atent selecționate și dezvoltate pentru a răspunde cât mai bine atât nevoilor de zi cu zi cât și modernității, vieții sănătoase, cumpărăturilor din plăcere, cu o largă dezvoltare a sortimentației de produse din întreaga lume dar și din toate regiunile României. În plus, ne propunem să ne surprindem clienții zi de zi cu ofertele atractive, noutăți și acțiunile comerciale inovante, iar așa cum i-am obișnuit deja pe brașoveni și pe toți românii, când deschidem un magazin, Auchan aduce putere de cumpărare tuturor locuitorilor,” a declarat la deschiderea oficală a magazinului Frédéric Bellon, Director General Auchan România.

Ce oferă noul hipermarket?

– 200 de legume și fructe proaspete, eco, exotice și de sezon – românești și internaționale

– 200 specialități de brutărie, patiserie şi cofetărie produse zilnic în laboratoarele proprii după rețete românești și internaționale

– 200 de produse de carmangerie preparate zilnic în laboratoarele proprii

– cele mai largi game de pește și produse din pește din România, filierele Păstrăv Românesc viu, Sturion viu și Filiera Somon Atlantic Auchan

– produse bio/eco, dietetice , fără gluten, fără lactoză, fără zahăr, fără sare, suplimente alimentare, produse de detoxifiere

– 500 de produse vrac, de la produse congelate, la dulciuri, ceai și cafea

– târguri în fiecare săptămână

– 1.200 de produse germane, maghiare și din alte țări europene dar și din întreaga lume

– produse parafarmaceutice

– 3.800 de produse TV, multimedia, conectivitate, domotică, IT

– 3.000 de produse marca proprie Auchan sau mărci exclusive, dintre care 800 de produse sunt fabricate în România.

Coresi Shopping Resort, un proiect dezvoltat de catre Immochan, divizia imobiliară a Auchan România, este amplasat pe fosta platformă industrială Tractorul şi este cel mai mare proiect de regenerare urbană din România, cu o suprafaţă totală de 32.000 metri pătrați. Coresi aduce în România conceptul unic de Shopping Resort, o noțiune care desemnează destinația în care vizitatorii au parte de experiențe memorabile printr-un mix unic de divertisment, petrecere a timpului liber, mișcare și cumpărături.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

5 comentarii la „Auchan deschide cel de-al doilea hipermarket din Brașov și al 33-lea magazin din România”

  1. Pingback: Top 10 magazine din România după suprafața efectivă de vânzare - INFOGRAPHIC

  2. Pingback: Digitalizarea spațiilor comerciale îmbunătățeşte rata de achiziție de noi produse cu 10-25%

  3. Pingback: Auchan şi Lidl, retailerii cu cele mai mari investiţii în România, in primele 6 luni din 2015

  4. Pingback: Peste 4 milioane de vizitatori a avut Coresi Shopping Resort Brașov, în primele șase luni de la lansare

  5. Pingback: Cele mai importante evenimente din 2015, in piața de retail & FMCG din România

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *