Carrefour România lansează Campania Star Wars

În perioada 19 noiembrie – 3 ianuarie 2016, clienții Carrefour se vor bucura de personajele lor Star Wars preferate și au ocazia să colecționeze cele 72 de cartonașe Cosmic Shells pentru a-și completa albumul Star Wars.

Star Wars - CarrefourCartonașele Cosmic Shells se acordă în magazinele Carrefour din toată țara astfel:

  • În Hipermarketuri – la cumpărături de 135 lei
  • În Supermarketuri – la cumpărături de 35 lei
  • În Express – la cumpărături de 20 lei

În plus, în Hipermarketuri și Supermarketuri, clienții pot căuta la raft miile de produse cu Cosmic Shells suplimentare și își pot întregi colecția. Fiecare Hipermarket Carrefour va răsplati primul client care își va completa albumul Star Wars cu toate cele 72 cartonașe Cosmic Shells cu un cupon de  100 de lei.

Decoratiuni, ornamente si articole de Craciun

De azi magazinele noastre sunt pline de nave, jedi și droizi. Împreună reușim să oferim clienților noștri experiența Star Wars, mai ales prin posibilitatea de a colecționa cartonașele Cosmic Shells, de a avea un album Star Wars pe care poate îl vor pastra ani de acum încolo, sau poate îl vor dărui cuiva drag. Pe lângă album, clienții nostri sunt invitați să descopere movie box-ul Star Wars. Pentru a-l activa trebuie downloadata aplicația gratuită de pe Google Play sau App Store și utilizate Cosmic Shells-urile special marcate cu simbolul camerei de filmat. Cu ajutorul movie box-ului, clienții noștri pot viziona o hologramă cu renumitele nave și vehicule Star Wars.

Star Wars este un film iconic, care a reușit să dărâme bariera între generații, să aducă împreună bunici și nepoți care pot schimba impresii despre cine va câștiga – partea luminoasă, sau cea întunecată. Atât pentru cei mari, cât și pentru cei mici avem în magazine zeci de produse cu licență Star Wars. Forța sa fie cu noi!”, a declarat Andreea Mihai, Director Marketing, Carrefour România.

În această perioadă, Universul Star Wars și Carrefour vor fi unul și același, iar clienții vor avea parte de  activări speciale și multe alte surprize, cum ar fii, animații în temă,  care îi vor purta într-o călătorie interstelară.

În galeriile comerciale ale Hipermarketurilor vor exista personaje și recuzită Star Wars unde fanii filmelor SF sunt invitați să se fotografieze cu ele. Aceaste fotografii pot fi urcate pe adresa www.carrefour.ro/concurs-starwars, iar clienții care vor strânge 30 de voturi vor intra în tragerea la sorți pentru a castiga celebrele figurine Star Wars.

La Carrefour, Trezirea Forței este mult așteptată!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 5358 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Carrefour România lansează Campania Star Wars

Spune-ți părerea

  1. […] Cheia înţelegerii fenomenului Star Wars stă în excelenta analiză a businessului studiourilor Disney din ultimul număr al Economist. De unde aflăm ca modelul de business al produselor George Lucas, acum proprietatea Disney, e ca profitul să vină 25% din filme şi 75% din parcuri de distracţie şi vânzari de produse bazate pe filme. Cu alte cuvinte, filmul e doar o platforma grafică cu personaje şi scene memorabile, cu puternic impact vizual, ce pot fi ulterior reproduse în parcuri, jocuri video şi mii de alte artefacte licenţiate. De altfel lucrurile funcţionează conforma programului, atât la box office (vezi situaţia aici) cât şi în supermarketuri (de exemplu la noi). […]

    Răspunde
  2. […] Cheia înţelegerii fenomenului Star Wars stă în excelenta analiză a businessului studiourilor Disney din ultimul număr al Economist. De unde aflăm ca modelul de business al produselor George Lucas, acum proprietatea Disney, e ca profitul să vină 25% din filme şi 75% din parcuri de distracţie şi vânzari de produse bazate pe filme. Cu alte cuvinte, filmul e doar o platforma grafică cu personaje şi scene memorabile, cu puternic impact vizual, ce pot fi ulterior reproduse în parcuri, jocuri video şi mii de alte artefacte licenţiate. De altfel lucrurile funcţionează conforma programului, atât la box office (vezi situaţia aici) cât şi în supermarketuri (de exemplu la noi). […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *