Rewe Group ia în calcul parteneriatul cu Amazon

Alain Caparros , CEO Rewe Group, retailerul german care operează reţelele Penny Market şi BILLA, ia în calcul să accepte propunerea retailerului online Amazon de a intra pe piaţa comerţului alimentar online din Germania, conform Lebensmittel Zeitung.

Rewe GroupPentru această mutare, Rewe Group va avea nevoie, pe termen mediu, de o echipă web de aproximativ 200 de oameni, incluzând marketeri și experții IT, precum și specialiști în comerţul electronic şi finanţe.

La sfârșitul anului 2013, Rewe Group l-a numit pe fostul director Tesco, Jean-Jacques van Oosten, ca noul Chief Digital Officer pentru nou creata divizie Rewe Digital. De atunci, Jens Rühle, un fost consultant AT Kearney, a fost numit șef al E-Commerce Strategy, iar Robert Zores, provenind din AutoScout24, ca CTO.

Viziunea CEO-lui Rewe Group prevede o strategie online uniformă pe plan internațional, aşadar serviciul de vânzări online ar putea fi extins la nivelul întregului grup.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » Rewe Group ia în calcul parteneriatul cu Amazon
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: