BILLA România premiată la Romanian Effie Awards pentru campania Billa Social Catalogue

BILLA România a câștigat un Bronze Effie Award în cadrul celei de-a XII-a ediții a concursului ce premiază eficiența în publicitate, Romanian Effie Awards. Retailerul a fost premiat pentru campania Billa Social Catalogue la categoria retail, una dintre cele mai disputate categorii ale competiției.

Billa123Campania Billa Social Catalague a adus o inovație în modul în care retailerii români comunică cu fanii de pe Facebook. Catalogul Like-urilor de 8 Martie a reprezentat un catalog virtual care le oferea fanilor paginii de Facebook Billa Romania posibilitatea de a obține reduceri la produsele preferate în funcție de numărul de voturi acordate printr-un simplu Like. Astfel, pe perioada campaniei, în aplicația catalogului și pe pagina de Facebook, în fiecare zi era postat un produs, iar utilizatorii erau învitați să îi dea Like dacă voiau să îl cumpere cu reducere. În funcție de numărul de Like-uri adunate în 24 de ore, produsul putea fi cumpărat în toată rețeaua de magazine Billa din țară cu un discount proporțional cu numărul de like-uri care putea ajunge până la 50%.

Campania a reprezentat o premieră pe piața locală, fiind prima dată când un retailer a oferit fanilor de pe Facebook oportunitatea de a influența valoarea reducerilor produselor preferate.

“Suntem foarte mândri de premiul câștigat în cadrul Galei Effie, cu atât mai mult cu cât competiția premiază eficiența campaniilor înscrise și impactul pe care l-au avut pentru clienţi. Ne bucurăm că prin această campanie am reușit să creăm o legătură reală cu fanii noștri de pe rețelele sociale și că ne-am arătat deschiderea de a-i asculta și de a acționa conform dorințelor lor”, declară Sabin Fane, Marketing Director Billa România.

În cadrul festivității de premiere a Romanian Effie Awards 2015 care a avut loc pe 2 iunie la Ateneul Roman au fost acordate 26 de trofee agențiilor și companiilor românești.

Effie Awards este un festival internațional dedicat premierii celor mai eficiente campanii de publicitate/ comunicare, adică acele campanii care prin creativitate și abordări inovatoare au reușit să aducă rezultate de business măsurabile și semnificative.

EFFIE Awards este un festival internațional sub licența EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE             Awards a fost lansat în 1968, în SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing și comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), în parteneriat cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din Romania (UAPR) și implementat de The Institute.

BILLA este prezentă pe piața din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din București. În prezent, BILLA operează 85 de magazine în cele mai importante orașe din România.

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,831 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » BILLA România premiată la Romanian Effie Awards pentru campania Billa Social Catalogue

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: