Eficiența energetică – o prioritate pentru Schneider Electric și Carrefour România

Schneider Electric România a dezvoltat un proiect de eficiență energetică pentru Carrefour, unul dintre cei mai mari retaileri din piața locală.

Florentina TotthÎn urma implementării cu succes, într-o primă fază, a soluției StruxureWare Power Monitoring pentru cele 94 de supermarketuri, Carrefour și Schneider Electric au decis extinderea proiectului prin implementarea arhitecturii EcoStruxure pentru întreaga reţea de hypermarketuri.

Au fost implementate soluții de eficiență energetică la nivelul întregii rețele de hypermarketuri Carrefour, cu beneficii imediate privind reducerea consumului de energie electrică şi, implicit, a costului, creșterea confortului și a siguranței utilizatorilor și reducerea impactului asupra mediului.

Pentru Carrefour au fost generate o serie de beneficii la nivel de business, precum reducerea  cheltuielilor operaționale prin scăderea consumului de energie electrică, reducerea  cheltuielilor de capital prin scăderea costurilor de cablare, instalare și operare asociate cu sistemele integrate de clădiri, creșterea valorii activelor, asigurarea unei valori sustenabile și a unor costuri reduse pe durata ciclului de viață a clădirii.

Eficiența energetică se află în centrul tuturor activităților Schneider Electric, de aceea ne dedicăm proiectelor care ajută companiile să-și optimizeze consumul de energie electrică și să-și reducă astfel costurile cu energia. Implementarea de soluții eficiente și inovatoare pentru Carrefour, unul dintre principalii jucători din piața de retail din România, a reprezentat pentru noi o provocare căreia i-am răspuns cu încredere și entuziasm, datorită expertizei vaste în zona de eficiență energetică dobândite de Schneider Electric la nivel internațional și local”, a declarat Florentina Totth, Country President Schneider Electric România și Republica Moldova.

Caracteristicile principale ale soluției StruxureWare Power Monitoring includ monitorizarea consumului total de energie electrică în funcție de tipurile de sarcină (refrigerare, iluminare, HVAC) și accesul în timp real la informații și rapoarte pe serverul Carrefour, utile pentru a decide cele mai potrivite acțiuni de economisire a energiei. Această soluție digitală permite gestionarea de locații multiple și folosește o interfață simplă, intuitivă pentru diverse categorii de utilizatori, iar Power Monitoring Expert este un software pentru aplicații de gestionare a alimentării cu energie electrică, ce colectează și organizează datele din rețeaua electrică printr-o interfață web intuitivă.

„Ca parte a strategiei sale de dezvoltare durabilă, Carrefour România se implică în inițiative care au drept scop protejarea mediului înconjurător, implementând, alături de partenerii săi, sisteme de reducere a resurselor folosite pentru operațiunile zilnice. Astfel, soluția propusă de Schneider Electric pentru eficientizarea consumului de energie a venit în completarea acestei strategii, rezultatele fiind îmbucurătoare”, a declarat Florin Căpățână, Director Dezvoltare Durabilă și Relații Instituționale Carrefour România.

Alte beneficii ale implementării acestui proiect în supermarketurile şi hypermarketurile Carrefour vizează oamenii și mediul. Soluțiile furnizate de Schneider Electric creează un nivel mai ridicat de confort, siguranță și productivitate, asigurând un mediu sigur și sănătos, cu un climat interior de înaltă calitate și cu posibilitatea de a gestiona ușor climatul și iluminatul. Ele contribuie și la reducerea consumului de energie electrică și a emisiilor de dioxid de carbon și îmbunătățesc percepția publicului, a pieței și a managementului asupra business-ului Carrefour prin reducerea impactului asupra mediului înconjurător și atingerea obiectivelor de CSR.

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,833 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Eficiența energetică – o prioritate pentru Schneider Electric și Carrefour România

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: