Mega Image nu a aplicat nicio majorare de preț în anticiparea noii cote de TVA

Mega Image anunță că nu aplică nicio majorare de preț la produsele alimentare și băuturile nealcoolice, în anticiparea noii cote de TVA și că reducerea TVA de la 24% la 9%, din 1 iunie, se va regăsi în totalitate în prețurile de la raft.

mega1Pentru a asigura deplină vizibilitate asupra reducerii de preț rezultată din aplicarea măsurii de scădere a TVA, compania informează clienții Mega Image asupra deciziei de a nu aplica nicio majorare de preț la produsele alimentare și băuturile nealcoolice, în anticiparea noii cote de TVA, precum și asupra angajamentului ferm ca de la 1 Iunie 2015 să respecte reducerea TVA și să transfere integral această reducere către consumatori.

“Considerăm că inițiativa reducerii TVA la alimente este una salutară, benefică pentru consum în general, motiv pentru care o susținem și o vom aplica întocmai, transferând integral reducerea TVA în prețurile practicate în toate magazinele Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești, AB Cool Food, dar și în mediul on line.” a declarat Xavier Piesvaux, Director General al Mega Image.

Mega Image consideră regretabil faptul că în ultima perioadă s-a creat confuzie printre consumatori, în legătura cu așa-zisa intenție a comercianților de a obține beneficii injuste din reducerea TVA, în detrimentul consumatorilor.

Politica de preț a Mega Image nu a fost în vreun fel influențată ca urmare a anunțării măsurii de reducere a TVA. Totodată, pentru a asigura transparență asupra măsurilor anunțate, Mega Image va răspunde tuturor solicitărilor Consiliului Concurenței în cadrul procesului de monitorizare a prețurilor, demarat săptămâna trecută.

Dorim de asemenea să reafirmăm intenția noastră de a ne trata consumatorii în mod corect, transparent și în deplin acord cu legislația în vigoare. Piața de retail este una dinamică și profund competitivă, dând consumatorilor șansa de a alege liber între un număr mare de comercianți, astfel încât credem că ar fi practic imposibil ca un jucător să manipuleze scăderea TVA în favoarea sa, fără a pierde imediat în lupta cu concurenții săi. Mai mult decât atât, acest domeniu este unul intens controlat, respectarea regulilor specifice mediului concurențial fiind supravegheată îndeaproape atât de către Consiliul Concurenței cât și de alte autorități.

În acest context, susținem cu fermitate ca Mega Image nu este și nu va fi parte într-o întelegere anticoncurențială, excluzând categoric orice decizie comună a comercianților privind prețurile de vânzare, politica noastră de preț fiind întotdeauna stabilită în mod independent și responsabil, cu scopul de a oferi clienților noștri prețuri competitive și produse de calitate.” a declarat Xavier Piesvaux, Director General al Mega Image.

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *