Selgros – pentru profesioniști și amatori. De bunătățuri, o nouă campanie GAV

Selgros Cash&Carry România a demarat o campanie integrată cu execuții pentru TV, digital, radio și outdoor creată și produsă de GAV, sub umbrela de comunicare „Selgros – pentru profesioniști și amatori. De bunătățuri.”

Club-Selgros-Hagi

Protagonistul primului film ”Clubul Selgros” este un profesionist excepțional, dar și un mare amator de bucătărie de calitate – Gheorghe Hagi – care evoluează alături de un erou anonim, un bucătar ce simbolizează întreaga breaslă de gastronomi serioși, activi, dedicați cu pasiune meseriei lor. Pentru aceștia există Selgros, furnizorul lor tradițional de produse diverse, proaspete și de calitate.

Spotul pune în valoare segmentele de produse cu care Selgros se diferențiază de competitori, prospețimea și varietatea produselor, calitatea prezentării și a serviciilor, precum și noul layout de magazin lansat la finele anului trecut, a cărui vedetă, printre altele, este raionul de pește, un regal pentru amatorii de bunătățuri și un partener select pentru gastronomia profesionistă.

După 14 ani de la demararea activității în România, Selgros rămâne furnizorul de încredere pentru gastronomi și profesioniști, dar și partenerul tuturor amatorilor de bunătățuri. Credem că prezența de exceptie, în spot, a lui Gheorghe Hagi transmite cu claritate acest mesaj, profesiune de credință Selgros” – a declarat Alexandru Vlad, CEO al companiei.

Selgros este un ”club” al calității și al prospețimii, accesibil tuturor, indiferent de venituri, categorie socială sau profesională, preocupat permanent de profesionalism în deservire și de calitatea produselor.

Suntem onorați să continuăm colaborarea cu Selgros și să contribuim la fundamentarea unui concept de comunicare unic pentru retailul românesc. Sperăm ca filmulețul nostru să bucure ochiul, cât și urechea spectatorilor – soundtrack-ul alternativ semnat Cabadzi subliniază modernitatea «bătrânului» Selgros, aflat acum la o nouă tinerețe profesională”, a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV și director executiv de creație al campaniei.

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,833 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Selgros – pentru profesioniști și amatori. De bunătățuri, o nouă campanie GAV

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: