Tradiționalul concurs de desene organizat de Carrefour și-a ales câștigătorii

Carrefour România premiază copiii talentați din clasele 0-VIII, participanți în cadrul Concursului de desene Paște 2014, ajuns deja la a XXV-a ediție. Concursul este așteptat an de an de către elevii și cadrele didactice din cele 16 orașe în care Carrefour este prezent cu cel puțin un hipermarket: București, Brașov, Ploiești, Constanța, Iași, Galați , Cluj, Brăila, Suceava, Pitești, Focșani, Oradea, Sibiu, Buzău, Drobeta și Botoșani.

Lucrari Paste 2014Premiul întâi, constând în cele 16 excursii la Disneyland, sunt oferite de Carrefour România și P&G și sunt împărțite în fiecare oraș participant la concurs. Astfel, 16 elevi talentați și norocoși se vor distra timp de un weekend împreună cu familiile lor la Disneyland Paris, alături de personajele din desenele animate preferate.

În cadrul concursului, elevii au fost invitați să-și folosească imaginația desenând pe planșele distribuite în toate școlile participante la acțiune, conform temei „Primăvara prinde culoare la Carrefour!”. Desenele micilor artiști vor putea fi admirate în cadrul expozițiilor din cele 25 de hipermarketuri Carrefour până pe data de 9 mai 2014.

„Ne bucurăm să continuăm tradiția acestui concurs și să premiem eforturile micilor artiști care ne uimesc de la an la an cu creațiile lor. Vă așteptăm și pe dumneavoastră în hipermarketurile noastre din întreaga țară pentru a admira desenele copiilor. ” a declarat Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România.

La concurs au participat aproximativ 271.000 elevi, clasele 0-VIII, de la 598 de școli care au primit planșe în cele 16 orașe.

Pe lângă excursie, premiile mai constau în: 16 laptopuri, oferite de Carrefour; 25 biciclete oferite de Eurosport DHS; 25 Tablete, oferite de E-BODA;25 de MP4 player-e oferite de Carrefour şi 160 cupoane de cumpărături Carrefour în valoare de 100 lei oferite de Carrefour.

Premii de participare vor fi oferite elevilor din clasele câștigătoare. Premiile sunt oferite de Carrefour și partenerii săi: Colgate-Palmolive, Nestle, Beiersdorf România prin brandul Nivea, RTC Proffice Experience, Savcom, Apollo Mod Distribution, Kandia, Tymbark.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Tradiționalul concurs de desene organizat de Carrefour și-a ales câștigătorii
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: