Sinteza săptămânii 10 – 14 februarie

IMG-1684PREMIUM

De ce nu cumpără românii online produse alimentare și băuturi?

Retail

Începând cu această săptămână, clienții magazinului www.carrefour-online.ro pot achiziționa direct de pe site buchete și aranjamente florale marca FlorideLux.ro, în urma parteneriatului dintre cele două magazine online.

Auchan România a inaugurat la București al șaselea magazin din oraș și al unsprezecelea hipermarket remodelat sub marca şi comerţul Auchan din seria celor 20 de magazine Real.

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea unui magazin nou construit, în Arad, reţeaua sa din România însumând în prezent 171 de magazine.

PROFI a deschis primul său magazin din Corabia, reţeaua sa din România numărând în acest moment 209 magazine.

Mega Image a deschis primul magazin din 2014, un Shop&Go, în Bucureşti, reţeaua sa din România ajungând la un total de 297 unităţi.

Retail Internaţional

Grupul Auchan finalizează achiziția hipermarketurilor Real în Europa de Est, după ce a integrat și magazinele din Polonia, în urma acceptului din partea autorităţilor de concurenţă.

FMCG

Cif, un produs de curățenie cu o istorie de peste 16 ani în România, pregăteşte una dintre cele mai curajoase inițiative din România.

Compania Transavia, cel mai mare producător de carne de pui din România, își propune ca până la finalul anului 2014 să își desfășoare activitatea din surse proprii.

Evenimente

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES, cea mai veche agenție de presă românească și totodată prima agenție autonomă din România, şi-a lansat aplicaţia mobilă.

Asociația Apicolă Valea Prahovei şi Primăria Municipiului Câmpina organizează în perioada 14-16 februarie cea de-a 511 ediție a Târgului Mierii şi a-IX-a ediţie modernă, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate mierii.

Au inceput pregatirile pentru cea de-a 11-a editie a evenimentului BuzzCamp, un eveniment bianual de business cu target young, pe teme de dezvoltare personala si orientare in cariera.

Studii

Conform studiului Euromonitor 2012, românii ocupă penultimul loc din Uniunea Europeană la consumul de lapte de vacă ambalat, cu numai 32 de ml de lapte pe zi de persoană.

Managerii romani prefera parteneri flexibili pe piata emitentilor de tichete cu valoare, conform unui studiu realizat de Cheque Dejeuner Romania şi GfK Romania.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *