De ce nu cumpără românii online produse alimentare și băuturi?

Care este potenţialul magazinelor online care vând produse alimentare şi băuturi?

Mai întâi, să vedem care este contextul comerţului online din România.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos

Un comentariu la „De ce nu cumpără românii online produse alimentare și băuturi?”

  1. Pingback: Sinteza săptămânii 10 - 14 februarie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *