Sinteza săptămânii 30 mai – 3 iunie

Intern:

METRO Cash & Carry România are un nou Director Cumpărări Produse Nealimentare, în persoana D-lui Michael Kaiser. Timp de două săptămâni, între 2 şi 15 iunie 2011, METRO Cash & Carry România sărbătoreşte Ziua Naţională a Italiei, prin acţiuni dedicate civilizaţiei, culturii şi gastronomiei italiene.

Evaluată la aproximativ 16 miliarde de Euro la sfârşitul anului 2010, piaţa românească de retail FMCG va ramâne în continuare cea mai dinamică piaţă din zona Europei Centrale şi de Est, conform analizei realizate de experţii în retail ai companiei de consultanţă Contrast Management-Consulting.

Campania de recrutare „Degustător de cafea”, organizată de Doncafé în perioada 16 martie – 16 mai, are acum și o fericită câștigătoare.

Dupa ce a lansat campania verii, “Ziua Nationala a Fructelor”, Granini anunta Caravana Fructelor, unica de acest gen si cea mai ampla din Romania. Pastrand hainele de sarbatoare, in culori si arome diverse, fructele Granini vor fi prezente in acest weekend la Iasi, in zilele de 4 si 5 iunie, unde si-au propus sa ofere localnicilor un altfel de weekend.

Dupa ce a anuntat noua identitate globala pe piata berii din Romania, Carlsberg prezinta unul dintre cele mai curajoase si inedite evenimente urbane ale verii: trupa XTREME, una dintre putinele trupe din lume care danseaza pe fatadele cladirilor.

Tuborg continua seria campaniilor iesite din conventional printr-o noua etapa, nascuta din dorinta de a se conecta si mai mult cu tinerii, lansand astfel cea mai mare provocare pentru iubitorii de distractie din Romania: campania nationala “Tuborg te vrea Party Manager“.

Cramele Halewood – Furnizor Oficial al Casei Regale a României – cel mai mare exportator de vinuri îmbuteliate din România şi unul dintre cei mai importanţi producători de vinuri de calitate superioară din ţara noastră, a strâns, în mai puţin de jumătate de an, aproape 30 de distincţii internaţionale.

Internaţional:

Retailerul german de tip discount Lidl se află în negocieri cu companii şi persoane fizice din Lituania pentru achiziţionarea unor loturi de teren pentru viitoarele magazine.

Reţeaua de hypermarketuri Cora plănuieşte să introducă, până la sfârşitul anului 2011, serviciul de comenzi online cu ridicare a produselor din magazin, denumit “Cora Drive”, la jumătate din magazinele sale din Franţa.

Ultimele doua saptamani au reprezentat pentru brandul specific irlandez Guinness celebrarea unor vizite istorice, care si-au lasat amprenta atat asupra berii negre preferate in intreaga lume pentru aroma tare, specifica, cat si asupra Irlandei si unicitatatii locului.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *