România, a doua piață din lume pentru Carrefour ca procent de creștere în 2018

Carrefour România a înregistrat o creștere de 6,1% în 2018, țara noastră fiind a doua piață din lume pentru retailerul francez ca procent de creștere, după Argentina și piața cu cea mai mare creștere din Europa, conform datelor publicate de retailer.

Astfel, vânzările Carrefour România în 2018 s-au ridicat la o valoare de 605 milioane de €.

În raportul financiar Carrefour, este menționat și faptul că la creșterea înregistrată în 2018 din România a contribuit și expansiunea accelerată a rețelei Supeco, formatul hibrid – cash & carry și discounter – al retailerului. În acest moment, Carrefour operează în România o rețea de 13 magazine Supeco.

La nivel european, în Franța, Carrefour a avut în 2018 un plus de 0,5% în vânzări, Spania + 0,7%, Polonia +0,5%, restul piețelor fiind pe minus: Belgia – 3,3% și Italia – 6%.

La nivel de grup, retailerul a înregistrat vânzări de totale de 89,8 de miliarde de €, în creștere cu 2,5% la un curs de schimb constant.

Carrefour

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 348 magazine (nr: număr de magazine înregistrat la finalul anului 2018) din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea de marketplace, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketuri.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » România, a doua piață din lume pentru Carrefour ca procent de creștere în 2018
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: