În luna septembrie 2023, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 16 magazine. Acest calcul include doar deschiderile de magazine comunicate oficial, motiv pentru care este posibil să mai revenim cu update-uri la acest articol. Retailerii care au inaugurat magazine în luna septembrie 2023 sunt PENNY, Profi, Carrefour și Auchan.
PENNY
PENNY și-a extins rețeaua în luna septembrie 2023 și a inaugurat două noi magazine, unul în Călărași și unul în Piatra Neamț, ajungând la 351 de unități la nivel național.
PROFI
PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat 6 magazine în luna septembrie 2023. Cu aceste deschideri, retailerul ajunge la o rețea națională de 1.683 de magazine.
Carrefour
Carrefour a deschis în luna septembrie 2023 un singur magazin. Este vorba de o unitate Market, inaugurată în București, strada Economu Cezarescu (în Grozăvești). Cu această deschidere structura de 412 magazine Carrefour, pe formate, este alcătuită din: 44 de hipermarketuri, 189 de magazine Market, 123 de magazine Express, 28 de magazine Express în granciză, 28 de unităti Supeco
Auchan
În luna septembrie 2023, Auchan a deschis 7 magazine noi, toate unități MyAuchan, în cadrul Stațiilor Petrom din Bucuresti si Ilfov.
Invitație pentru buyerii de tehnologie din retail, eCommerce și industria FMCG la EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech (25 – 26 octombrie)
EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech, târgul profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail & eCommerce, ce va avea loc în perioada 25 – 26 octombrie 2023, la Combinatul Fondului Plastic, sala Senat, din București, invită buyerii de echipamente, tehnologie și servicii din retail, eCommerce, industria FMCG, HoReCa, Food Service să descopere ultimele noutăți și inovații din domeniu. Evenimentul EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech este organizat de publicația de business retail-FMCG.ro.
Înregistrează-te ca vizitator, aici: www.expo-retail.com/vizitatori/
EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech ramâne un eveniment B2B închis, în sensul în care vizitatorii sunt doar profesioniști din retail, eCommerce, industria FMCG, HoReCa, Food Service, DIY, Home Improvement, Garden care participă în cele două zile de expoziție doar pe bază de invitație din partea organizatorilor sau a partenerilor și expozanților sau se înregistrează pe site-ul dedicat evenimentului, dar se încadrează în urmatorul profil:
- technical buyeri
- directori IT
- directori de achiziții
- directori de dezvoltare
- supply chain manageri
- directori de marketing
- purchasing manageri
- owneri de business
- top managers
- alți manageri care decid achiziția
Dacă te încadrezi în acest profil, înregistrează-te ca vizitator, aici: www.expo-retail.com/vizitatori/
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail