Cifra de afaceri din retail din februarie 2019 scade față de ianuarie 2019 dar crește față de februarie 2018

În luna februarie 2019, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut atât ca serie brută cu 9,1% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 9,5%, față de aceeași lună a anului trecut, conform datelor furnizate de Institutul National de Statistică. Comparând aceleași luni, vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun au înregistrat o creștere de 3,8% ca serie brută și de 3,3% ca serie ajustată.

retailVolumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2019, comparativ cu luna februarie 2018 a înregistrat o creştere cu 9,1% datorită creşterilor înregistrate la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+ 12,7%), vânzările de produse nealimentare (+12,6%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+3,8%).

Credit foto: Shutterstock

Volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2019, comparativ cu luna februarie 2018 a înregistrat o creştere cu 9,5% datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+13,4%), comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+13,2%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+3,3%).

Retail – februarie 2019 comparativ cu ianuarie 2019

Volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2019, comparativ cu luna precedentă, a scăzut pe ansamblu cu 2,1% ca urmare a scăderilor la vânzările de produse nealimentare (-3,3%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (-1,6%) și la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-0,7%).

Volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2019, comparativ cu luna precedentă a scăzut pe ansamblu cu 0,2%, datorită scăderilor din vânzările de produse nealimentare (-1,3%) și din comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-0,6%). Vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun au rămas la același nivel.

Retail – primele 2 luni din 2019 comparativ cu primele 2 luni din 2018

Volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în primele 2 luni din 2019, comparativ cu primele 2 luni din 2018, a înregistrat o creştere cu 8,2% datorită creşterii vânzărilor de produse nealimentare (+11,4%), comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,4%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,5%).

Volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în primele 2 luni din 2019, comparativ cu primele 2 luni din 2018, a înregistrat o creştere cu 8,0% datorită creşterii vânzărilor de produse nealimentare (+10,9%), comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,5%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,1%).

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Cifra de afaceri din retail din februarie 2019 scade față de ianuarie 2019 dar crește față de februarie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: