Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 20 – 24 iunie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 29 – 24 iunie 2016.

RetailRetail – Legea 321

„Sunt şanse ca să se schimbe parcursul noii Legi dar doar dacă se vor dezmetici, dintr-o dată, mult mai mulţi. Altfel, estimarea noastră este că legea se va promulga la jumătatea lunii viitoare, iar reculul cel mai puternic se va resimţi începând cu lunile septembrie – octombrie, când va avea loc un şoc în piaţă,” a încheiat Călin Costinaş.

Credit Foto: shutterstock.com

Impactul pe care aplicarea Legii 321 sau Legea Supermarketurilor ar putea să-l aibă asupra tuturor companiilor din întreg lanţul comercial, nu doar asupra retailului modern, devine tot mai evident, iar acestea par a nu fi pregătite pentru schimbările majore ce vor decurge din aplicarea legii.

Deşi ţinta iniţiatorilor legii a fost retailul modern, legea va afecta nu doar retailul modern, ci şi furnizorii acestuia (producători, importatori, distribuitori), în egală măsură şi nu doar furnizorii de produse alimentare.

Kaufland România a deschis primul hipermarket al cartierului Ferentari din București, acesta fiind cel de-al 12-lea magazin deschis în București și al 109-lea din întreaga rețea Kaufland din țară.

cora România a lansat o rețea de stații de încărcare pentru mașini electrice, proiect derulat în parteneriat cu EVConnect care îi încurajează pe români să folosească vehicule electrice sau hibrid, nepoluante.

Carrefour România a dezvoltat în ultimii 14 ani parteneriate solide cu peste 340 de fermieri din toate regiunile țării.

Auchan România lansează programul national pentru producatorii români mici şi mijlocii, cu produse alimentare şi nealimentare,

Lidl va investi în reamenajarea magazinului Lidl din Popești-Leordeni, situat pe Șoseaua Olteniței, nr. 7. Acesta va fi închis în perioada 28-29 iunie, urmând a se redeschide în data de 30 iunie.

Retailerul PROFI a deschis încă două magazine în județul Dolj, rețeaua natională ajungând să numere acum 409 unități.

Revista Biz a lansat astăzi a opta ediţie a Top Social Brands, topul brandurilor cu cea mai puternică prezenţă în social media. Coca Cola, Vodafone şi McDonald’s ocupă primele trei poziţii în ediţia Top Social Brands 2016. Lidl se situează pe locul 10.

International

Carrefour şi-a propus să testeze livrarea într-o o oră în Paris, proiect cunoscut drept Carrefour Now, ce va rula în trei magazine Carrefour Market.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,884 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 20 – 24 iunie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: