Creștere de 4,7% a vânzărilor de produse alimentare în ianuarie 2019

Conform datelor furnizate de INS (Institutul Național de Statistică), în luna ianuarie 2019, volumul cifrei de afaceri din retail din România a crescut atât ca serie brută cu 6,6% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 6,1%, față de luna ianuarie a anului precedent. Creștere de 4,7% a vânzărilor de produse alimentare.

retailVolumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna ianuarie 2019, comparativ cu luna ianuarie 2018 a înregistrat o creştere cu 6,6% datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+9,4%), comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+5,8%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,3%).

Credit foto: Shutterstock

Volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna ianuarie 2019, comparativ cu luna ianuarie 2018 a înregistrat o creştere cu 6,1% datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+8,3%), comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+5,7%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,7%).

Ianuarie 2019 versus decembrie 2018

Cum era de așteptat, volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna ianuarie 2019, comparativ cu luna precedentă, a scăzut pe ansamblu cu 22,9% ca urmare a scăderilor la vânzările de produse nealimentare (-25,3%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (-24,3%) și la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-15,0%).

De asemenea, volumul cifrei de afaceri din retail (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna ianuarie 2019, comparativ cu luna precedentă a crescut pe ansamblu cu 1,9%, datorită creșterilor din comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+3,6%) și din vânzările de produse nealimentare (+3,5%). Vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun au scăzut cu 0,2%.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Știri din Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Creștere de 4,7% a vânzărilor de produse alimentare în ianuarie 2019
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: