Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 7 – 11 septembrie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 7 – 11 septembrie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!

Retail

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în orașul Vaslui, pe data de 10 septembrie.

Credit foto: Shutterstock

Din 10 septembrie, locuitorii din Arad își pot face cumpărăturile zilnice în siguranță, în magazinul Supeco, un concept de supermarket aparținând retailerului Carrefour, situat pe Bulevardul Nicolae Titulescu zona 300, Arad.

FMCG

Nestlé și-a intensificat acțiunile de transformare a ambalajelor sale în ambalaje 100% reciclabile sau reutilizabile până în 2025 și de reducere a utilizării materialelor plastice noi cu o treime, în aceeași perioadă.

Food Service

La doar o săptămână de la deschiderea unui nou restaurant Burger King în Promenada Mall, AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, a deschis un nou restaurant în București.

E-commerce

Pe parcursul lunii septembrie, utilizatorii aplicației de servicii de livrare rapidă au posibilitatea de a încerca gratuit serviciul Glovo Prime, care le oferă livrări nelimitate pentru comenzile pe care aceștia le plasează la restaurantele și magazinele selectate.

Studii

Piața de bunuri de larg consum (FMCG) a înregistrat o creștere în valoare de 12% în prima jumătate a anului 2020 față de aceeași perioadă a anului precedent.

Pentru a afla ce s-a întâmplat în perioada carantinei și cum vor evolua în continuare preocupările de înfrumusețare ale româncelor, Nielsen România a realizat un studiu în mediul urban, cu femei cu vârste cuprinse între 18 și 65 ani, și a analizat în detaliu obiceiurile de utilizare și cumpărare a produselor de îngrijire și înfrumusețare, precum și modul cum se raportează femeile la aceste categorii.

84% dintre românii din mediul urban declară că preferă ca produsele proaspete pe care le achiziționează să fie românești, arată un studiu iSense Solutions, realizat în baza unui mix metodologic de cercetare calitativ-cantitativă, cercetarea cantitativă fiind reprezentativă urban.

Arctic este campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2020, urmat de Gerovital și Borsec, potrivit clasamentului prezentat de Biz pe baza studiului realizat de Unlock Market Research.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *