Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 13 – 17 ianuarie 2025

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în sinteza săptămânii 13 – 17 ianuarie 2025. 

EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech, a patra ediție a târgului profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, care va avea loc în perioada 24 – 25 septembrie 2025, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, anunță primii parteneri și expozanți. Expoziția adună, în cele două zile, în același loc, expozanți din România și din alte țări și specialiști în achiziție și alți profesioniști din industrie. 

Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti sau achiziționează un pachet de partener.

Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la

 contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456

retailRetail

Grupul polonez Żabka, unul dintre principalii retaileri europeni de proximitate, a demarat procesul de extindere pe piața din România cu noul brand froo. Exorigo-Upos, cu care compania colaborează de mulți ani pe piața din Polonia, a fost ales drept partener pentru implementarea proiectului. Magazinele froo din România au fost create după modelul celor din Polonia.

Cea de-a XIII-a ediție a Marelui Târg de Cafea și Ceai Auchan are loc în perioada 15 ianuarie – 4 februarie în toate magazinele Auchan și în magazinul online www.auchan.ro, retailerul oferind o sortimentație variată și atractivă la prețuri avantajoase.

FMCG

Danone România a anunțat numirea Deliei Corniciuc în funcția de Director de Marketing pentru regiunea Europa Centrală și de Est. Cu o experiență de peste 20 ani în industria de FMCG, începând cu această lună, Delia va coordona operațiunile de marketing pentru categoriile de lactate proaspete și produse pe bază de plante din România, Cehia, Slovacia, Bulgaria și Ungaria. În noul rol Delia va raporta către Adrian Pascu, Director General Danone Europa Centrală și de Est și Ucraina.

eCommerce

Wolt a anunțat finalizarea achiziției Tazz, una dintre cele mai importante platforme de livrare din România, de la eMAG. Prin această achiziție, Wolt intră oficial pe piața locală, consolidându-și astfel angajamentul de a îmbunătăți experiența consumatorilor, a comercianților și a curierilor din regiune.

Servicii

FAN Courier, companie antreprenorială cu capital 100% românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai, a încheiat anul 2024 cu afaceri de 1.385 miliarde lei (aproximativ 280 milioane euro), în creștere cu 12,5% față de anul anterior și își menține previziunile pentru 2025. Ca obiective principale, compania se va concentra pe continuarea investițiilor pentru dezvoltarea și tehnologizarea HUB-urilor regionale, dotarea HUB-ului de la Ștefănești cu o nouă bandă de sortare, extinderea rețelei de lockere FANbox, precum și continuarea dezvoltării internaționale. Valoarea propusă a investițiilor în 2025 se ridică la 40 milioane euro.

Analize

În pofida numeroaselor provocări, majoritatea directorilor financiari din Europa (65%) consideră că situația economică a companiilor lor fie se va îmbunătăți (33%), fie se va menține la actualul nivel pozitiv (32%), a arătat un studiu amplu realizat de compania globală de consultanță, Horváth, prezentă pe piața din România din 2005.

Începând cu 26 decembrie 2024, o nouă lege (Legea nr. 317/2024 care modifică și completează OUG nr. 28/1999 și articolul 319 din Codul fiscal) stabilește că bonurile fiscale nu mai sunt comunicate (imprimate sau înmânate în funcție de formatul lor) pentru încasările realizate cu carduri bancare, decât la solicitarea expresă a clienților.

Comerțul global va depăși 29 de trilioane de dolari până în 2033, dar rutele pe care vor circula aceste bunuri se schimbă într-un ritm remarcabil, potrivit raportului Marile Puteri, Geopolitica și Viitorul Comerțului”, publicat recent de Centrul pentru Geopolitică al Boston Consulting Group.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *