Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 16 – 20 ianuarie 2023.
Cea de-a doua ediție a EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech, singura expoziție B2B din România dedicată tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, va avea loc în perioada 25 – 26 octombrie 2023, la Combinatul Fondului Plastic, sala Senat, din București. Expoziția adună, în cele două zile, în același loc, expozanți din România și din alte țări și specialiști în achiziție și alți profesioniști din industrie. Evenimentul EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech este organizat de publicația de business retail-FMCG.ro.
Rezervă un stand aici: www.expo-retail.com/expozanti
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
Retail
Revista retail-FMCG.ro a publicat al zecelea episod din analiza efectuată periodic privind prezenţa în Social Media a marilor retaileri alimentari (FMCG) din România, ultimul episod fiind realizat în februarie 2022.
Dezvoltatorii au livrat anul trecut aproximativ 100.000 de metri pătrați de spații de retail, 80% reprezentând parcuri de retail. București, Timișoara, Pitești, Turda, Baia Mare, Slatina, Miercurea Ciuc sunt printre orașele care au beneficiat de astfel de investiții.
Până pe 7 februarie 2023, hipermarketurile Auchan din întreaga țară au organizat tradiționalul Târg de Cafea și Ceai, ajuns anul acesta la cea de-a XI-a ediție.
FMCG
Care au fost principalele evenimente din industria FMCG din România, în 2022, un an marcat, în primul rând, de creșterea inflației și care au fost efectele acesteia. De asemenea, în 2022, industria FMCG a cunoscut numeroase modificări în top managementul unor companii din industrie.
EcoBioGreen
Trei sferturi dintre companii au crescut anul trecut investițiile în sustenabilitate, iar 20% dintre acestea spun că resursele alocate au fost semnificativ mai mari decât în anii precedenți, în ciuda incertitudinilor economice și a creșterii costurilor operaționale, potrivit studiului Deloitte „CxO Sustainability Report 2023”.
eCommerce
Piaţa de eCommerce din România a înregistrat un ritm mai lent de creștere în anul 2022, comparativ cu anii precedenți, însă, totodată a devenit considerabil mai competitivă, cu atât mai mult cu cât tot mai multe magazine sunt create sau mutate în mediul virtual. Plecând de la acest context, am parcurs cele mai importante evenimente din piața de eCommerce Food Service din România, în 2022, iar în plus vedem și cum au evoluat cei mai importanți jucători și care sunt premisele acestei piețe pentru următorii ani.
La început de 2023, Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare din mai multe categorii, a realizat o analiză la nivel global și local a preferințelor consumatorilor săi în ultimul an.
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a făcut încă un pas înainte în angajamentul său de sustenabilitate, pentru o planetă și oameni mai sănătoși, prin dublarea sortimentului de produse plant-based.
Servicii
FAN Courier, liderul pieței locale de curierat și unul dintre cele mai populare branduri românești, fondat în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu, a împlinit 25 de ani de activitate.
Curiera Transport Solutions a trecut în noul an cu o flotă de mașini 100% electrice, devenind prima companie de curierat din România full eco-friendly.
Compania de curierat Sameday Group a încheiat anul 2022 un progres economic cu 28% mai mare față de anul anterior, ajungând astfel la o cifră de afaceri care depășește 800 milioane de lei.
Studii
Asociația Română a Cafelei (ARC) a prezentat noul raport emis de Federația Europeană a Asociațiilor Nutriționiștilor (EFAD) și preluat de către Institutul pentru Informații științifice despre cafea (ISIC) potrivit căruia aproape două treimi (62%) dintre nutriționiștii europeni consideră că un consum moderat de cafea are beneficii clare asupra sănătății, în vreme ce 86% sunt de acord că aportul regulat și moderat este asociat cu o îmbunătățire a performanței generale în sport.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
