Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în sinteza săptămânii 24 – 28 februarie 2025.
EXPO RETAIL 2024 – Digital, Green & Tech, a IV-a ediție a târgului profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce, industria FMCG si sectoarele Food Service și HoReCa, este evenimentul de referință pentru industria de retail, reunind cei mai importanți jucători din piață, alături de furnizori de soluții tehnologice și echipamente inovatoare.
În perioada 24 – 25 septembrie 2025, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, expozanții vor avea oportunitatea de a-și prezenta soluțiile și serviciile în fața unui public format din decidenți și profesioniști din retail. Evenimentul include zone expoziționale, sesiuni de networking și întâlniri de business pre-stabilite.
Oferta expozițională EXPO RETAIL 2025 poate conține:
- aplicații și servicii logistice, ambientale
- platforme și sisteme de delivery, gestionare livrări
- sisteme de ambalare și manipulare
- automatizare vânzări eCommerce
- soluții de plăți, POS-uri, echipamente de procesare numerar, scanere, case de marcat, soluții de print
- etichete electronice, soluții de afișaj digital, supravegere video
- software de gestiune, securitate cibernetică, soluții de facturare și de arhivare electronică
- soluții și echipamente verzi, sustenabilitate
- echipamente de cântărire, de măsurare portabilă, instrumente de măsură
- mobilier de magazin, echipamente frigorifice
- soluții pentru digitalizare, aplicații mobile, soluții IoT, AI, Retail Media
- alte tehnologii
Fii parte din EXPO RETAIL 2025! Înregistrează-te acum ca expozant și profită de oportunitatea de a-ți prezenta soluțiile în fața celor mai influenți jucători din retail. Rezervă-ți standul pe platforma dedicată: www.expo-retail.com/expozanti
Mai multe detalii și oferte personalizate pentru parteneri la
contact@expo-retail.com sau tel. 0720.120.456
EXPO PET 2025 – Food & Accessories, a doua ediție a expoziției B2B cu produse din categoriile hrană și accesorii pentru animale de companie, ce va avea loc în perioada 24 – 25 septembrie 2025, la Universitatea Națională de Știință și Tehnologie POLITEHNICA București, prezintă noi parteneri și expozanți.
Evenimentul de business va avea loc în paralel, dar într-o arie distinctă, cu un alt eveniment de referință pe care îl publicația retail-FMCG.ro îl organizează: EXPO RETAIL 2025 – Digital, Green & Tech, a IV-a ediție a târgului profesional dedicat tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG.
Dacă ești producător sau importator de hrană sau accesorii pentru animale de companie, rezervă un stand, aici: www.expo-petfood.com/expozanti/
Oferte personalizate pentru parteneri la contact@expo-petfood.com sau tel. 0720120456
Retail
Meta Estate Trust, companie de tip holding care activează în sectorul imobiliar din România și acționează ca un portal între piața imobiliară și piața de capital, și-a anunțat intenția de a investi 10 milioane de euro, în acest an, în sectorul imobiliar de retail din România.
Cu pași repezi către aniversarea celor 13 ani de activitate, pe care Cupio îi împlinește în martie 2025, brandul continuă să își urmeze drumul înspre excelență și inovare, reafirmându-și angajamentul față de calitate și față de clienții săi, care îl aleg zi de zi.
NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar, dezvoltator și administrator de centre comerciale din Europa Centrală și de Est, și-a continuat creșterea pe parcursul lui 2024.
Lidl a continuat investițiile pe plan local prin deschiderea a patru noi magazine în Galați, Ploiești, Câmpina și Bolintin-Vale, pe data de 27 februarie. Cu aceste deschideri, retailerul a ajuns la o rețea națională de 377 de magazine.
Kaufland România și-a continuat expansiunea și a inuagurat un magazin în Moșnița Nouă, județul Timiș, și un magazin în Baia Mare, ajungând la 190 de unități la nivel național.
Auchan România a continuat strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate și a deschis cel de-al 9-lea supermarket de mari dimensiuni. Noul magazin – Auchan Sky Garden – a fost inaugurat joi, 27 februarie 2025, fiind situat pe strada Popești Vest, nr. 48, Popești Leordeni.
PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat 3 magazine în luna februarie 2025. Cu aceste deschideri, rețeaua națională ajunge la 1.773 de magazine.
FMCG
În urma deciziei CEO-ului Asahi Europe & International, Paolo Lanzarotti, de a se retrage din activitatea executivă, Asahi Group Holdings (AGH) l-a promovat pe românul Dragoș Constantinescu în funcția de CEO al operațiunilor sale europene și internaționale (cu excepția Japoniei, Australiei și Asiei), începând cu 1 aprilie 2025.
Grupul Kormotech, unul dintre primii 50 de producători mondiali de pet food, a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 156,2 milioane de euro (162,7 milioane de dolari), în creștere cu 9,8 milioane de euro față de 2023.
AQUILA, unul dintre cei mai mari jucători din sectorul distribuției de bunuri de larg consum din România și regiune, cu peste 30 de ani de experiență în această industrie, a înregistrat în 2024 venituri record, de aproape 3 miliarde de lei, în creștere cu 17% față de anul anterior.
E-commerce
Bolt a anunțat lansarea în Râmnicu Vâlcea a Bolt Food, aplicația prin intermediul căreia utilizatorii pot comanda mâncare de la restaurantele locale, între orele 10:00 – 22:00, sau pot programa livrări cu până la 72 de ore în avans.
eMAG a monitorizat cinci tendințe cu impact major în shopping-ul online din acest an: 1. Clienții cumpără din ce în ce mai multe categorii. 2. Tehnologiile AI îmbunătățesc deja experiența de shopping online, iar clienții beneficiază de recomandări relevante pentru nevoile lor. 3. Clienții vor continua să aleagă soluții de plată inovatoare și flexibile pentru mai mult control asupra bugetului personal. 4. Livrarea gratuită și garanția extinsă prin Genius vor continua să convingă clienții să își mute cumpărăturile recurente online. 5. Oamenii vor consuma mai mult, dar vor căuta și cele mai bune prețuri
Servicii
Footprints AI, companie românească de tehnologie ce produce și comercializează una dintre cele mai avansate platforme de retail-media și retail-data-insights din lume și operează cea mai extinsă rețea de acest tip din România, a atras o investiție de 2,3 milioane de euro pentru extinderea internațională și accelerarea dezvoltării tehnologice.
FM Logistic și-a consolidat angajamentul față de transportul durabil, cu ajutorul soluțiilor intermodale, disponibile în curând și în România.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail
Înregistrare
