Rezultatul analizei Consiliului Concurenței privind preluarea Plus de către Lidl

IMG-1633Consiliul Concurenţei a emis ieri Raportul analiză Ex-post a preluării reţelei de magazine Plus de către Lidl, având drept scop evaluarea impactului pe care preluarea îl are pe piaţa de retail din România.

Analiza a avut în vedere, printre altele, evoluţia pieţelor pe care cei doi retaileri s-au suprapus iniţial şi cote de piaţă combinate de 15%, intrarea unor concurenţi noi pe piaţă, mărcile private, schimbarea ofertei de preţ în magazinele preluate de către Lidl şi impactul pe care l-ar avea modificările de preţuri operate de către Kaufland, retailer care face parte din acelaşi grup de retail cu Lidl.

Raportul Consiliului Concurentei dupa preluarea Plus de catre Lidl în întregime.

Deasemenea, Consiliul Concurenţei a emis şi raportul privind concurenţa în sectoare cheie pentru anul 2013, la punctul 4 fiind cuprins şi retailul alimentar din România. Iată Raportul 2013 – Evoluția concurenței în sectoare cheie.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Rezultatul analizei Consiliului Concurenței privind preluarea Plus de către Lidl
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: