Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 9 – 13 mai 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 9 – 13 mai 2016.

Retail

groceryÎn ziua in care Guvernul României şi-a reiterat punctul de vedere negativ față de modificarea Legii comercializării produselor alimentare, înaintea votului din Parlament, Legea 321 sau „Legea Supermarketurilor” a fost amânată, iar proiectul a fost intors la Comisia pt Agricultură din Camera Deputaţilor.

Credit Foto: shutterstock.com

Este o victorie importantă pentru industrie, retail-FMCG.ro fiind prima publicatie care a tras un semnal de alarmă şi a arătat câteva efecte negative ce aveau să se răsfrângă asupra retailului alimentar modern, a industriei FMCG dar şi asupra consumatorului.

Anterior, Asociația Marilor Rețele Comerciale din România – AMRCR – a solicitat Guvernului României să își exercite prerogativele și să se asigure că România respectă obligațiile care îi revin în calitate de stat membru al Uniunii Europene.

Pe acelaşi subiect, puteţi citi şi un punct de vedere al unei reţele importante din România – Kaufland România.

Penny Market, parte din grupul REWE, a început construcția celui de-al treilea centru logistic lângă orașul Bacău, fiind primul retailer din piața comerțului autohton care inițiază un astfel de proiect în Moldova.

PROFI va ajunge să numere, în curând, 400 de magazine în România, iar oraşul Iași a sărbătorit această reuşită în perioada 14-15 mai.

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea unui magazin în Târgu Mureș, în data de 19 mai, rețeaua sa ajungând la 195 de magazine în toată țara.

FMCG

Fabrica P&G (Procter&Gamble) din Urlaţi, desemnată recent „Cea mai bună fabrică P&G din Europa, din anul 2015”, furnizează mărci îndrăgite pentru îngrijirea părului precum Head&Shoulders şi Pantene pentru mai mult de un miliard de consumatori din peste 40 de țări, în Europa, Turcia, Israel, Asia Centrală şi Regiunea Caucaz.

Studii

Noul GfK Connected Consumer Index este un clasament realizat în 78 de țări și opt regiuni ale lumii care oferă comparabilitate rapidă și directă asupra gradului de conectivitate pentru fiecare populație analizată. România ocupă locul 50 în acest clasament.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,884 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 9 – 13 mai 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: