Sinteza săptămânii 12 – 16 august

retail-fmcg-logoRetail intern

Grupul Carrefour în România anunță intrarea în rețeaua Express a două noi magazine de proximitate operate în sistem de franciză, prin colaborarea cu Traditional Ecologic: Express Mântuleasa, respectiv Express Horia Măcelariu.

Mega Image deschide două magazine noi şi urmează să mai deschidă alte şase până la finalul lunii august.

Lidl România a sărbătorit atingerea pragului de 1 milion de fani pe pagina oficială de Facebook, devenind astfel compania numărul 1 din România din punct de vedere al numărului de fani înregistrați pe acest canal de social media.

FMCG

Timișoreana a lansat campania “Provocarea Brunei: Convinge-l pe Adi Despot să încerce o Timișoreana Brună!”, o componentă de digital care face parte din strategia națională de lansare a noului sortiment de bere, Timișoreana Brună.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la nesletterul zilnic gratuit.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,824 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 12 – 16 august

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: