Sinteza săptămânii 18 – 22 februarie

Revista BIZ organizează la Bucureşti, în data de 27 februarie 2013, prima ediţie a evenimentului Retail Revolution, un eveniment dedicat strategiilor de retail de succes care au ajutat magazinele să se reinventeze şi să se extindă chiar şi în perioada de recesiune.

PROFI a deschis primul magazin din Bacău, reţeaua de magazine de proximitate ajungând la 151 de unităţi în 36 de judeţe.

Cu deschiderea celor două noi magazine Shop&Go din acestă săptămână, Mega Image ajunge la o reţea de 200 de magazine, din care 136 Mega Image şi 64 Shop&Go, reîntărindu-şi astfel poziţia de cel mai mare lanţ de supermarketuri din România.

Începând cu acxeastă săptămână în magazinele Lidl se vor putea găsi aparate pentru modelarea diferitelor zone ale corpului, atât pentru tonifierea musculaturii, cât şi pentru scăderea în greutate şi centimetri.

Asociația Apicola Valea Prahovei şi Primăria Municipiului Câmpina organizează cea de-a VIII-a ediție a Târgului Mierii, care va avea loc în perioada 22-24 februarie la Casa Tineretului Câmpina.

URBB, unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piaţa locală, îşi va derula anul acesta campaniile publicitare alături de noi parteneri.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,091 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 18 – 22 februarie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: