După cum am anunţat deja, retailerul german de tip discounter ALDI va intra pe piața din Italia pe 1 martie 2018, dată la care va deschide zece noi magazine, fără să fi preluat o reţea locală de magazine.
Pornind de la această iminentă intrare pe piaţa din Italia şi studiind cu atenţie particularităţile acestui model de expansiune, ne punem, firesc, întrebarea: ar putea ALDI să intre şi pe piaţa din România? Există potenţial de extindere în România pentru discounteri? Care este ponderea formatului discounter din total retail alimentar? Mai este loc de jucători noi pe acest format?
ALDI ar putea intra pe piaţa din România…
Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.