Care sunt prioritățile retailerilor alimentari din România în Social Media

Ultima analiză legată de Social Media pe nişa retailului alimentar din România am realizat-o în luna februarie 2014, aşa că a venit vremea unui update, în care vom vedea câteva evoluţii spectaculoase ale unora dintre jucătorii din retail şi vom marca bifarea ultimei „redute” care a „căzut” în lupta cu Social Media, şi anume faptul că Auchan şi-a lansat – în sfârşit – o pagină de Facebook în România.

Pentru a vedea întregul context Social Media, să urmărim, mai întâi, care a fost evoluţia tuturor reţelelor de socializare din România, cu cifre furnizate pentru luna septembrie de către…


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

2performant.com

2 comentarii la „Care sunt prioritățile retailerilor alimentari din România în Social Media”

  1. Pingback: News from romanian food retail

  2. Pingback: Analiză prezență retaileri alimentari din România în Social Media: "Mai este loc destul pentru creativitate"

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *