Care sunt prioritățile retailerilor alimentari din România în Social Media

Ultima analiză legată de Social Media pe nişa retailului alimentar din România am realizat-o în luna februarie 2014, aşa că a venit vremea unui update, în care vom vedea câteva evoluţii spectaculoase ale unora dintre jucătorii din retail şi vom marca bifarea ultimei „redute” care a „căzut” în lupta cu Social Media, şi anume faptul că Auchan şi-a lansat – în sfârşit – o pagină de Facebook în România.

Pentru a vedea întregul context Social Media, să urmărim, mai întâi, care a fost evoluţia tuturor reţelelor de socializare din România, cu cifre furnizate pentru luna septembrie de către…


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,867 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Care sunt prioritățile retailerilor alimentari din România în Social Media

Spune-ți părerea

  1. […] Care sunt prioritățile retailerilor alimentari din România în Social Media […]

    Răspunde
  2. […] prezenţa marilor retaileri alimentari (FMCG) din România în Social Media, la un an de la ultima analiză de acest fel. Cu alte cuvinte, vom vedea cum se mai descurcă în Social Media retaileri precum: […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: