ANALIZĂ: Cum se descurcă retailerii alimentari în Social Media

A venit vremea unei noi analize a retailerilor alimentari din România, din punct de vedere al prezenţei pe Social Media, pe fondul unei intensificări a activităţii pe acest canal de comunicare. Dacă la ultima analiză a activităţii retailerilor alimentari din România pe Social Media, de la sfârşitul anului 2012, am avut drept obiect de studiu, cu preponderenţă, reţeaua de socializare Facebook, iată că şi alte canale de Social Media devin tot mai accesate de către aceştia, motiv pentru care analiza noastră este, de data aceasta, mult mai complexă.


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Depositphotos

Un comentariu la „ANALIZĂ: Cum se descurcă retailerii alimentari în Social Media”

  1. Pingback: Sinteza săptămânii 17 - 21 februarie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *