Piața de sosuri, dressinguri și condimente din România este una atipică

Piaţa de sosuri, dressinguri şi condimente din România este una atipică, în principal datorită consumului crescut de legume, cum ar fi roşiile, ardeii şi ceapa. Cu toate acestea, românii care au preferat în 2013 sosurile şi dessingurile au optat pentru ketchup, muștar şi maioneză. Prin urmare, în 2013, dimensiunea pieței de sosuri, dresinguri şi condimente din România a fost destul de limitată, comparativ cu alte țări europene.

Cum va arăta piaţa de sosuri în următorii patru ani?


Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

Un chestionar pentru cititorii revistei retail-FMCG.ro. Mulţumim!

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG. Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Dacă doriți o estimare a costurilor pentru campania dvs. pe site-ul retail-FMCG.ro, accesaţi pagina de Publicitate.

Pentru un conținut unic, accesați AICI secțiunea Premium.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,832 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Piața de sosuri, dressinguri și condimente din România este una atipică

Spune-ți părerea

  1. […] Piața de sosuri, dressinguri și condimente din România este una atipică […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: