Acesta este al șaptelea episod din analiza efectuată periodic de publicația retail-FMCG.ro privind prezenţa în Social Media a marilor retaileri alimentari (FMCG) din România, ultimul episod fiind realizat în iunie 2018.
În această analiză sunt evaluate atât activitatea, cât și engagement-ul pe care îl înregistrează retailerii alimentari în principalele reţele de socializare, implicit, cât de prezenți sunt, pe ce canale și cât de eficient folosesc aceste mijloace de comunicare.
Credit foto: Shutterstock
Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.