Analiza prezenței în Social Media a retailerilor alimentari din România

Acesta este al șaptelea episod din analiza efectuată periodic de publicația retail-FMCG.ro privind prezenţa în Social Media a marilor retaileri alimentari (FMCG) din România, ultimul episod fiind realizat în iunie 2018.

În această analiză sunt evaluate atât activitatea, cât și engagement-ul pe care îl înregistrează retailerii alimentari în principalele reţele de socializare, implicit, cât de prezenți sunt, pe ce canale și cât de eficient folosesc aceste mijloace de comunicare.

social media

Credit foto: Shutterstock

Pentru a citi în continuare articolul, trebuie să fiți abonat la Secțiunea Premium.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Apreciază:

Apreciere Încarc...
Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,978 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Premium » Analiza prezenței în Social Media a retailerilor alimentari din România
Explorează subiecte similare:
Știrea anterioară
Știrea următoare

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: