Auchan.ro, magazin online în care se află 25.000 de produse, intră pe platforma de marketing afiliat 2Performant

Auchan.ro, magazinul online al retailerului Auchan Retail România, în care sunt disponibile 25.000 de produse, din categorii foarte diverse, de la produse alimentare și de îngrijire până la textile și electro & IT, intră pe platforma de marketing afiliat 2Performant, începând de azi, 10 decembrie 2020.

Auchan - 2Performant

Compania românească de tehnologie 2Performant Network S.A. este liderul pieței de marketing afiliat din România, prezent și pe Bursa de Valori București. Prin această platformă business-urile pot apela la parteneri, afiliați și influenceri, cu care pot lucra prin cele 2 modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat și influencer marketing. Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România, aducând lunar aproximativ 4,5 milioane de clickuri pentru clienții din portofoliu.

Magazinul online Auchan

Magazinul online Auchan a fost lansat în 2018, într-o variantă disponibilă doar pentru un singur magazin – Auchan Militari, cu produse comandabile doar din categoriile multimedia și electrocasnice. La acel moment, pe site sunt disponibile peste 2.500 de produse.

Astăzi, magazinul online Auchan.ro este disponibil pentru toate cele 33 de hipermarketuri și supermarketul Turda prin opțiunea de selectare magazin și cuprinde peste 25.000 de articole acoperind o gamă largă de nevoi, precum: produse alimentare, articole electrocasnice/multimedia, frumusețe și îngrijire personală, produse pentru copii, timp liber, curățenia casei, accesorii auto, mobilier și decorațiuni de exterior, textile etc.

Magazinele Auchan Crângași, Auchan Cotroceni, Auchan Berceni şi Auchan Pallady au livrare națională, iar restul de 30 de magazine, livrare în localitate şi cca. 500 de localităţi limitrofe. Magazinele cu livrare națională nu au disponibile pentru livrare produse proaspete, spre deosebire de restul magazinelor care au acest serviciu disponibil în localitate.

Profilul cumpărătorului online Auchan este acela al unei persoane ocupate, familie cu copii care preferă să economisească timpul petrecut la cumpărături și să se bucure de avantajele unui serviciu de livrare a cumpărăturilor la domiciliu.

Care sunt avantajele clienților atunci când cumpără din magazinul online Auchan?

  • livrare expres în 2 ore
  • livrare în 24 de ore
  • livrare locală/națională
  • livrare de produse proaspete/ambalate/congelate/nealimentare
  • serviciul Auchan Drive, ridicare din parcare în două ore, serviciul gratuit
  • serviciul Click&Collect, ridicare din magazin, serviciul gratuit
  • varietate mare de produse (25.000)
  • aceleași prețuri ca în hipermarketurile Auchan, printre cele mai mici de pe piață.
  • o experiență online simplă, plăcută și un parcurs eficient

Auchan Retail România

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 5 supermarketuri Auchan și o rețea de 26 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, retailerul propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

2Performant

Cu o activitate de 12 ani, compania 2Performant este cea care a lansat în România prima rețea de marketing afiliat sub denumirea 2Parale.ro. Trei ani mai târziu a urmat intrarea în piața din Bulgaria. În 2016 platforma și operațiunile migrează pe 2Performant.com, o nouă soluție tehnică și un mod nou de operare care pun accentul pe self-service și prepay ca soluție de plată. Compania a investit până acum peste 1 milion de euro în tehnologie pentru creșterea performanțelor, eficientizarea proceselor, lansarea unei platforme de influencer marketing, ușurarea și îmbunătățirea experienței de utilizare (UX & UI).

Cu o viziune unică despre uberizarea marketingului bazată pe performanță și transparență, 2Performant a reușit în acești ani de activitate să intermedieze prin platforma de marketing afiliat vânzări în valoare de peste 227 de milioane de euro, prin mai mult de 424 de milioane de clickuri, pentru peste 600 de jucători din eCommerce din România și din regiune, din peste 30 de industrii.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *