Auchan Retail România face primul pas către e-commerce

Auchan Retail România a făcut primul pas către e-commerce prin lansarea, încă neoficială, a platformei online www.online.auchan.ro, magazinul online al retailerului unde sunt disponibile, deocamdată, doar produse multimedia şi electrocasnice şi doar pentru magazinul Auchan Militari.

Auchan Retail România

Sortimentaţia magazinului online Auchan cuprinde, în acest moment, peste 2.500 de articole printre care: laptopuri, tablete, PC-uri, componente PC, telefoane, TV, foto, gadgeturi, electrocasnice mari şi electrocasnice mici, produse a căror disponibilitate se pot urmări prin tehnologia 3D Immersive, unică în România.

Momentan comenzile pe site nu sunt posibile. Această opțiune va fi disponibilă la un moment dat, iar Auchan va anunța acest lucru printr-o campanie de informare clienți

Site-ul www.online.auchan.ro este platforma online de informare și vânzare pentru produsele din magazinul Auchan Militari, comercializate la aceleaşi preţuri ca în magazinul fizic. Conform termenilor si condiţiilor de pe site, „comanda se poate realiza digital pe site-ul disponibil instalat pe echipament în magazin sau, după caz, în afară lui pe internet, iar recepția și preluarea produselor se va putea realiza în magazinul Auchan Militari. Acest serviciu este momentan inactiv, însă într-o etapă ulterioră, Auchan România poate decide activarea sa precum și activarea serviciului de livrare a produselor la domiciliu, decizia aparținând în totalitate companiei.”

Aşadar, după METRO, Carrefour, cora şi Mega Image, un alt retailer alimentar clasic ataşează servicii de e-commerce portofoliului actual de servicii.

Auchan Retail România a intrat în acest an într-un parteneriat cu OMV Petrom, deschizând până în acest moment 8 magazine de proximitate MyAuchan, în București, în staţii de alimentare cu carburant Petrom, intrând, astfel şi pe formatul de proximitate.

Auchan Retail România

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și 6 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 mp suprafaţa netă de vânzare, circa 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro în 2016, propune celor circa 5 milioane de locuitori din 18 oraşe în care sunt prezente magazinele un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *