Bringo, aplicația de cumpărături personalizate, își extinde aria de livrare în 23 de orașe

Din această lună, Bringo a devenit aplicația de cumpărături personalizate cu cea mai mare arie de acoperire din România, fiind disponibil în 23 de orașe și în zonele limitrofe.

BringoPentru a doua oară în acest an, Bringo și-a extins aria de livrare, ca urmare a reacțiilor pozitive și a solicitărilor primite de la cumpărători, 98% dintre review-urile lăsate de utilizatorii aplicației fiind de 5 stele.

Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Roman și Râmnicu Vâlcea sunt cele mai recente orașe incluse în aria de livrare Bringo. Serviciul este disponibil și în București, Iași, Cluj, Constanța, Botoșani, Suceava, Piatra Neamț, Pitești, Brăila, Galați, Focșani, Buzău, Brașov, Timișoara, Drobeta Turnu Severin, Târgu Jiu, Ploiești și Sibiu.

Bringo nu exclude o expansiune internațională

În continuare, Bringo nu exclude o expansiune internațională, chiar dacă până în prezent interesul a fost pe piața internă. Nu în ultimul rând, dezvoltarea serviciului și experiența oferită clienților rămân prioritare.

Deseori sunt întrebat ce înseamnă Bringo. Bringo reprezintă un serviciu, un prieten de încredere, un salvator de timp. Este un atu extraordinar pentru oamenii ocupați, pentru tinerele mămici, pentru cei care nu au o pasiune din a face cumpărăturile într-un magazin fizic. Zona de comerț a devenit un mix între offline și online și este foarte bine că e așa. Văd un potențial în zona de food care se dezvoltă neîncetat, întrucât noile generații vor merge înspre aplicații de acest gen în mod natural”, a spus Cătălin Samara, Business Administrator Bringo.

Cel mai mare partener al aplicației este retailerul Carrefour România

Prin intermediul aplicației, disponibilă gratuit în App Store și Google Play, cumpărătorii pot alege produse din hipermarketuri, farmacii, pet-shop-uri, magazine de jucării sau florării, la prețul din magazinele fizice, Bringo neavând un adaos comercial. Cel mai mare partener al aplicației este retailerul Carrefour România, cu o gamă de peste 50.000 de produse, activând în Bringo cu toate magazinele de tip hipermarket și supermarket.

Spre deosebire de celelalte opțiuni de livrare de pe piață, Bringo este serviciul în care un personal shopper se ocupă de toată lista de cumpărături: tratează fiecare comandă cu atenție, alege cu grijă produsele dorite și comunică în timp real cu clientul, pe care îl sună dacă nu găsește un produs sau pur și simplu pentru a-l întreba dacă mai dorește să adauge alte produse.

Nu în ultimul rând, livratorul informează cumpărătorul în timp real cu privire la starea și prospețimea produselor și, după caz, îi poate oferi alternative pentru a lua cea mai bună decizie.  Acest shopping personal și livrarea în doar 90 de minute au stat la baza expansiunii atât de rapide și a succesului întregului serviciu: în prezent, Bringo livrează peste 5.000 de comenzi, în fiecare săptămână, iar în primele 6 luni ale acestui an a înregistrat o creștere de peste 100% a livrărilor.

Bringo

Bringo este mai bun decât orice serviciu de cumpărături online. Îl folosesc de multe ori pentru cumpărăturile de la birou. Livratorii sunt foarte prompți, te sună să te întrebe cu ce să îți înlocuiască produsele dacă nu mai sunt în magazine, iar la final te anunță că pleacă, în cazul în care ai uitat să ceri ceva. În plus, toată evoluția comenzii o poți vedea live. Totul se întâmplă așa cum este și sloganul, în maximum 90 de minute”, a spus Ana Maria Iliescu, utilizator Bringo.

Nota 9.7 din 10 pentru Bringo în relația de comunicare

Conform unui sondaj realizat în rândul a 10.000 dintre utilizatorii aplicației, calitatea livratorilor și modul în care aceștia gestionează fiecare comandă reprezintă principalul atu Bringo. Ei au acordat un scor de 9.7 din 10 relației de comunicare cu cei care le pregătesc și livrează cumpărăturile, dar și încrederii în întregul serviciu.

Bringo este o aplicație digitală, prima de acest fel din țară, dezvoltată de o echipă românească. În 2016, Carrefour România își listează magazinele în platforma Bringo, urmând ca în 2017 să devină partener, preluând pachetul majoritar de acțiuni.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,958 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » E-commerce » Bringo, aplicația de cumpărături personalizate, își extinde aria de livrare în 23 de orașe
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: